♫ Skravletråd Mars ♫

Ungen våkner stort sett 5.45 så i forbindelse med at det ble sommertid er hennes leggetid fortsatt etter gammel klokke så hun skal sove til 6.45

Jada
Står opp nå vi.
De to andre ungene sover enda også... (mannen sto opp 5.40 og dro tidlig på jobb så det hjalp ikke, jeg sovna med vilje til igjen etter det...)

Skole om 55 min. Opp og hopp

Hva har dere gjort idag?[emoji4]
 
Ser på guttungen leke ved inngangsdøra. Prøver å holde han i skyggen litt siden han har vært i solen så mye i dag

Skal du noe sted?
Skal til Trondheim
 
Tror du må bruke noe som han vil ha men skjelden får :) det funker bra hos oss. Gubben får ha pizza kveld med grandis:p
Fikk lurt han med meg tilslutt. Han fikk 4 pølser på ikea, også sa jeg at jeg skulle skru den opp selv (ja sikkert) så da var det greit :p
 
Hver sin smak da. Liker de greit de kanelisvingen som kommer i 4pakning og enda er varme. Og den softisen er grei Ellers kjører jeg mye heller på Dollys som er rundt beste sving [emoji14] Men jeg er kresen på pizza da [emoji56] Men det er jo billig og greit ellers da :)
Ja kjenner ikke til
Kafeen der. Ferdig pizza så var det ok:p
 
Skjønnern godt. Spesielt mtp maten [emoji23] Ikke så fan jeg heller gitt.

Men ikea i seg selv er kjekt. Når man vet hva man skal ha og nøyaktig hvor gå.
Haha. Nei maten er ikke den beste, men den er jo så billig :p

Fikk lurt han med tilslutt, og han ville ha mat når vi var ferdig.

Viste akkurat hva jeg skulle ha og hvor. Så fikk ikke kjøpt noe annet. Hahaha, hadde en del andre ting jeg hadde sett på, men han lot seg ikke lure gitt. Tydeligvis handlet med meg før.
 
Haha. Nei maten er ikke den beste, men den er jo så billig [emoji14]

Fikk lurt han med tilslutt, og han ville ha mat når vi var ferdig.

Viste akkurat hva jeg skulle ha og hvor. Så fikk ikke kjøpt noe annet. Hahaha, hadde en del andre ting jeg hadde sett på, men han lot seg ikke lure gitt. Tydeligvis handlet med meg før.
Tar med søstra mi normalt der. Vi er kjappere. Mannen min er treg derimot. Skru opp gjør jeg selv. Mest fordi jeg elsker det [emoji14] Har satt opp alt av møbler for begge søstrene mine helst også [emoji38]

Bra du lurte han med deg da :D Ja. Det er jo så billig at man kjøper jo noe uansett der [emoji14]
 
Back
Topp