Vært på privat UL idag!

Kattepus84*

Flørter med forumet
Kjærsten har bursdag idag og i gave fikk han blandt annet ultralyd av meg. Han gleder seg veldig og vi ville selvfølgelig vite kjønn.

Jeg har vært overbevist om at det er en liten tass inni meg. Har jo hatt ekstremt klare drømmer og tanker om at neste barn jeg får er gutt.

Men Neida... skal man stole på det vi så idag så er det ei jente.

Jeg er i sjokk. Klarer ikke å forstå det. Jeg var jo så sikker. Vel vel.. nå blir det moro fremover i allefall. 4 jenter og ett bad. Greit at hagla står i gangen også... for far får litt av en jobb med å passe på alle disse [emoji12]

Nå skal jeg rett inn i boden og finne frem alt av jentetøy, dynetrekk osv osv.. spart meg for mye nye innkjøp nå [emoji5]
 
Men gratulerer med jente :)
Skjønner godt at det kan bli litt intenst, men sikkert veldig fint også da etterhvert.
 
Gratulerer med jente [emoji173]
 
Tusen takk alle sammen :)
 
Kjærsten har bursdag idag og i gave fikk han blandt annet ultralyd av meg. Han gleder seg veldig og vi ville selvfølgelig vite kjønn.

Jeg har vært overbevist om at det er en liten tass inni meg. Har jo hatt ekstremt klare drømmer og tanker om at neste barn jeg får er gutt.

Men Neida... skal man stole på det vi så idag så er det ei jente.

Jeg er i sjokk. Klarer ikke å forstå det. Jeg var jo så sikker. Vel vel.. nå blir det moro fremover i allefall. 4 jenter og ett bad. Greit at hagla står i gangen også... for far får litt av en jobb med å passe på alle disse [emoji12]

Nå skal jeg rett inn i boden og finne frem alt av jentetøy, dynetrekk osv osv.. spart meg for mye nye innkjøp nå [emoji5]

Sniker litt fra november :) så koselig! Hvilken uke var dere? Jeg skal når jeg er 13 fullgåtte uker, og er spent på om de kan se noe da :)
 
Sniker litt fra november :) så koselig! Hvilken uke var dere? Jeg skal når jeg er 13 fullgåtte uker, og er spent på om de kan se noe da :)

Det viste seg at jeg var litt lenger enn antatt. 1 uke lenger på vei faktisk.
Så jeg var 16+5

Men med førstemann hadde jeg privat UL da jeg var 12+0... og han hadde ikke problemer med å se kjønn på snuppa vår. Så om du er 13 uker når dere skal på UL så skal det gå fint an å se kjønn [emoji5]
Er så spennende med sånt. Gled deg masse [emoji5]
 
Så morro gave! Gratulerer!
 
Back
Topp