Synes du det arrangeres for ofte foreldremøter?

M

Moderator Amalie

Guest
Er det hyppigheten av møtene ofte, eller synes du det er passe, eller for sjeldent?
 
Skulle gjerne hatt en ekstra i forbindelse med oppstart i bhg. Jeg er faktisk på vei til min andre foreldresamtale nå. Vi har to samtaler og ett møte i året. Møtet er på kveldstid, så en slipper å gå glipp av jobb :) syns det virker helt greit, men vi får oppdateringer hver dag når vi henter og små beskjeder via app i tillegg.
 
Eh nei. 2 ganger i året må det nesten være. Både i bhg og skole.

Det er utviklingssamtale to ganger i året også, men aldri noe problem å få flere ved behov.
 
Tror vi har ett eller to møter i året. Syns nesten det er for lite. ;) Er vel passe. I hvert fall ikke for mye.
 
Vi skulle gjerne sett at det var flere enn to i året, men så lite engasjement som det er blant enkelte foreldre fra før av, er jeg redd enda flere møter ville resultert i enda mindre oppmøte. :/
 
I bhg te småen har de hatt 4 foreldremøter siden han startet i august og jeg skal på den 3 foreldresamtalen + jeg har hatt tilretteleggings samtale med styrer. Så ja det er litt mye syntes jeg. Foreldresamtale er i arbeidstiden og de er ikke noe problem og få til. Men desverre har jeg ikke hatt mulighet til å delta på alle foreldremøtene.
 
For ofte. Er barnehagebarn.. ikke så mye som skjer på møtene... Synes de kan starte med sånt når ungene begynner på skolen, eller innkalle til et møte dersom det faktisk er et problem med noe!
 
Back
Topp