Blødning uke 13.

Mener å ha fått med meg at du tilhører Rogaland, og da SUS som sykehus...? Jeg har veldig positiv opplevelse med å bli tatt seriøst der, men det forutsetter jo at du har henvisning fra legen. Dem har jo ø-hj. liste (gyn.pol), så er absolutt mulig med sjekk i løpet av dagen, så fremt en kan få henvisning.. Evt ring dit selv og hør med dem.
Kanskje jeg blander deg med noen andre, da beklager jeg det i tilfelle.. Og ikke meininga å stresse deg mer enn det du evt. allerede er, men er jo noe med å få avklaring på hva en skal forholde seg til. Ellers håper jeg blødninga roer seg, og at alt er bare vel.. <3
hehe. hører til rogaland ja, men en mindre plass. ikke samme service her [emoji28] fikk legen til å teste med doppler og hun fant heldigvis en kraftig hjertelyd så krysser fingre og tær for at avslapping hjelper. [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ble faktisk oppringt av legen at sykehuset ville ha meg inn, så fikk tatt UL allikevel. Den var over på 1,2,3 men fikk ihvertfall sett et hjerte og to spark på de få sekundene [emoji28] aktiv huleboer [emoji7] Bilder og informasjon skulle vi få på den ordinære.
Takk til alle som svarte. [emoji173] Aldri kjekt med sånne uroligheter.
 
Puh - godt med en hyggelig utgang også, vi har hatt altfor mange av det motsatte her... Godt alt ser bra ut! :)
 
Jeg har blødd i alle 3 svangerskap. I første svangerskap i uke 13. I andre svangerskap rundt uke 8. Og i dette svangerskapet startet blødningene i uke 11+5 og har fortsatt til nå (13+2).
Har fått TUL alle gangene og alle gangene har jeg vært heldig å fått det samme svaret: "alt står bra til med den lille"
Blødninger er ganske vanlig rundt uke 12 fikk jeg høre på TUL, dette fordi at morkaken strekker seg mye i disse ukene og med en foranliggende eller lavtliggende morkake så er man mer utsatt for blødninger.
Fikk også vite at om man finner fosterlyden med doppler etter blødning har oppstått så er alt ok, for blødninger starter alltid ETTER en SA har funnet sted [emoji106]
 
Jeg har blødd i alle 3 svangerskap. I første svangerskap i uke 13. I andre svangerskap rundt uke 8. Og i dette svangerskapet startet blødningene i uke 11+5 og har fortsatt til nå (13+2).
Har fått TUL alle gangene og alle gangene har jeg vært heldig å fått det samme svaret: "alt står bra til med den lille"
Blødninger er ganske vanlig rundt uke 12 fikk jeg høre på TUL, dette fordi at morkaken strekker seg mye i disse ukene og med en foranliggende eller lavtliggende morkake så er man mer utsatt for blødninger.
Fikk også vite at om man finner fosterlyden med doppler etter blødning har oppstått så er alt ok, for blødninger starter alltid ETTER en SA har funnet sted [emoji106]
Åhh for et glimrende pg utfyllende svar. [emoji120]
 
Back
Topp