Cb digital

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hvor langt var du når den slo ut med:

Gravid 1-2:
Gravid 2-3:
Gravid 3+:


Det sies at hcg måles slik:
Gravid 1-2: 25-200
Gravid 2-3: 200-2000
Gravid 3+: over 2000
 
1-2: 3+4
2-3: 4+4
3+ fikk æ ikke selv om æ tok en test samme dag som æ fikk målt 4000 i hcg i blodet. Fikk opp 2-3 da å. Så gadd ikke bruk den siste for å sjekke mere.
 
CB digital:
Ikke gravid: 3+4
Gravid 1-2: 3+5
Gravid 2-3: 4+4 og 5+4.
Gravid 3+: 5+5

HCG i blod:
5+0: 3675
5+4: 10928

Jeg ble veldig bekymret da testen viste "2-3" da jeg var 5+4. Jeg dro rett til legen for å måle HCG i blodet, og den viste seg å være på over 10900 samme dagen som jeg fikk "2-3". Så ikke stol blindt på disse testene.
 
Kan jeg spørre hvorfor dere tar så mange av disse testene? Skjønner at man kanskje vil se om den stiger, men testene er jo ikke nødvendigvis så bra at de faktisk stemmer. Skaper jo mer bekymring spør du meg:)
 
Kan jeg spørre hvorfor dere tar så mange av disse testene? Skjønner at man kanskje vil se om den stiger, men testene er jo ikke nødvendigvis så bra at de faktisk stemmer. Skaper jo mer bekymring spør du meg:)

Jeg gjorde det for å se stigning og dermed berolige meg selv. Men det førte bare til forvirring og engstelse.
Har lært nå :meh:
 
Kan jeg spørre hvorfor dere tar så mange av disse testene? Skjønner at man kanskje vil se om den stiger, men testene er jo ikke nødvendigvis så bra at de faktisk stemmer. Skaper jo mer bekymring spør du meg:)

For min egen del syns jeg det hjelper å se at det faktisk blir mer og mer hcg, og så lenge man venter lenge nok med å ta testen så får man forhåpentligvis det svaret man ønsker :)

Etter nesten 2 år med stort ønske om nummer to, gjør man hva som helst som hjelper til med litt mer "trygghet"
 
Har ikke brukt cb, men sånne billigstrimler. Skjønner forsåvidt at dere tester flere ganger, jeg har sett sterkere sterk over 5 tester (de jeg hadde igjen) pluss en rfsu en uke etter fordi jeg ikke følte meg gravid

Men cb er jo så dyrt!
 
4 uker: gravid 1-2
5 uker: gravid 2-3

Tar siste på onsdag når jeg er 6 uker og ber til høyere makter om å få se 3+.
 
Jeg har bare tatt en test, den sto det 3+ på, og da regnet jeg meg frem til at jeg var 5+5
 
Jeg visste når unnfangelse fant sted, så når jeg tok første på en mandag og den viste 1-2 og stemte dette, en uke etter tok jeg en ny og den viste 2-3 og det stemte jo. Hadde lyst til å ta en samme uke på fredagen, men da jeg tok den på mandagen viste den 3+. Så her stemte de iallefall for meg!!! :)
 
Back
Topp