Sommertid

CecilieR

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Hvordan har det gått med alle nu som vi har stilt klokka? Her glemte mannen å sette alarm(noe vi alltid har hver dag) så vi alle sov til halv åtte(tidligere halv 7) og jeg lurer virkelig på hvordan det skal bli å stå opp til barnehage i morra.. :p
 
Søndag, så ingen alarm. Og alle sov lenge. Vi sto opp klokka åtte.

De to store skal i seng etter ny tid i kveld, lillemor benytter vi oss av sommertid til å justere litt, hun våkner nemlig en time før resten av huset.

Blir nok litt tøft i morgen. Jeg er hjemme med lillemor, men storebror skal på skolen så opp må vi.
 
Jeg måtte opp og på jobb, så for meg gikk det fint[emoji5] vi la lillingen litt tidligere i går, så han våknet til normal tid i dag[emoji5] får se hva dagen bringer[emoji1360]
 
I dag hadde vi ingen klokke så mamma og pappa kunne få sove så lenge som L. Og han fant ut at kl 0700 var beste tiden å stå opp på en søndag * ler*

Men nå ligger han i sengen for det er litt tidlig:p
 
Litt tidlig? Klokka ni?
 
De er nå søte de små :)
 
Vi sov til litt over 7 ny tid. Ikke noe problem for oss at vesla sover til 7 til vanlig. Da får vi tid til å stelle oss, lage mat og drikke en kopp kaffe/te før hun skal stå opp :) så jeg håper det fortsetter sånn
 
Helt perfekt at det nå skulle stilles. Våknet 06:30 og vi sikter oss inn på legging klokka 19 :) den siste måneden har det vært våken 05:30 og stuptrøtt 18.
 
Jeg sov til 11[emoji87] ny tid[emoji28] Snuppa hadde vært våkne ved 7 tia. Har sovet hos farmor og farfar.
 
Haha, hadde helt glemt det :p her har mobilen stilt seg selv og mini våknet halv 8, som vanlig :p men har klokken egentlig vært halv syv da? [emoji23] ikke rart vi var trøtt. Og la mini kl 11 som vi pleier, men da var den egentlig kl 10? :p blir helt forvirret selv jeg, men mini gikk visst rett på riktig klokkeslett [emoji23][emoji1319]
 
Snuppa mi derimot. Hun er like dårlig på å stille klokka som meg.

Trilletur 11 er fint i rute etter "pleier sove sånn litt etter ti" når vi altså satser på å beholde de gamle "indre tidene" og derved legge en time senere. Vel. Satt i vogna. Ikke helt uvanlig. Gå lang tur da. Nei. Sto o vogna. Måtte bære på armen hjem. Men hunden i bånd og trille vogna.

Sover nå i senga.
 
Litt usikler på den snuppa mi og hva ho synes[emoji28] sover andre duppen sin nå, to timer tidligere enn vanlig[emoji4]
 
Vi tok det bare litt så som så[emoji4] Begge ungene våknet tidlig (vintertid), så rundt 7 sommertid sto vi opp. Etter det har vi bare justert oss litt etter litt mot sommertid, hvilen ble 1 time tidligere enn vanlig, men hun sov lenge så det gikk fint. La henne rett før halv 7 og hun sluknet tvert. Pleier å legge henne halv 7 til vanlig, så hun var nok stuptrøtt[emoji12]
 
Back
Topp