Skravletråd kirsebær

Vært på jobb , skolebolle til lunsj og vin til kvelds [emoji85] noen som kan være litt strenge hær?
 
Vært på jobb , skolebolle til lunsj og vin til kvelds [emoji85] noen som kan være litt strenge hær?

Håper den var god og verdt det, for det gjør du ikke i morgen! [emoji6]
 
Dåp i morgon, så klarer ikkje å sjå for meg at denne veka skal gå bra.. :p

er vel ingen grunn til at ikke resten av uka kan bære resultater. :) hva med å bestemme deg for hvor mange kaker du skal få lov til å smake på, og så koser du deg med dem og kompanserer med å ta en lang tur før sengetid eller trene på mandag osv? Så tenker du at det er ukas utskjeielse, og du gjør det kontrollert :)
 
Vi må jo forresten ha en lagleder, noen som har lyst til å ta på seg dette?
 
er vel ingen grunn til at ikke resten av uka kan bære resultater. :) hva med å bestemme deg for hvor mange kaker du skal få lov til å smake på, og så koser du deg med dem og kompanserer med å ta en lang tur før sengetid eller trene på mandag osv? Så tenker du at det er ukas utskjeielse, og du gjør det kontrollert :)
Joda, men har bedt inn til selskap både mandag og tysdag og. For å bli kvitt kakene. Så håpar det blir stopp etter det! :)
 
Joda, men har bedt inn til selskap både mandag og tysdag og. For å bli kvitt kakene. Så håpar det blir stopp etter det! :)

Haha, hvorfor tar ikke folk dem bare med på jobb? Etter bryllupet vårt spiste vi jo litt på søndag etter opprydding, og så tok jeg meg nesten alt på jobb. Tok en kake på klasserommet mitt, resten satte jeg på lærerværelset. Kaker forsvinner bestandig fort på lærerværelset [emoji23]
 
Haha, hvorfor tar ikke folk dem bare med på jobb? Etter bryllupet vårt spiste vi jo litt på søndag etter opprydding, og så tok jeg meg nesten alt på jobb. Tok en kake på klasserommet mitt, resten satte jeg på lærerværelset. Kaker forsvinner bestandig fort på lærerværelset [emoji23]
Fordi det er folk på jobb eg har bedt heim[emoji6] eig og driv eige firma, og er for tida i permisjon. Difor blir det slik.
 
Ser at tur er mosjon og ikke trening. Men tur med barnevogn i høyt tempo(ikke jogge) som gir høy puls og svette blir det sett på som trening eller mosjon? Er jo en del ekstra kilo å dytte på når man er ute.
 
Ser at tur er mosjon og ikke trening. Men tur med barnevogn i høyt tempo(ikke jogge) som gir høy puls og svette blir det sett på som trening eller mosjon? Er jo en del ekstra kilo å dytte på når man er ute.

Jeg tenker at blir man anpusten og svett må det vel telle som trim og ikke mosjon. :) det er jo også litt individuelt hva man blir svett og anpusten av, jeg tåler nok mye mindre enn mange andre, men man må jo få kreds for at man tar påkjenningen :)
 
Ser at tur er mosjon og ikke trening. Men tur med barnevogn i høyt tempo(ikke jogge) som gir høy puls og svette blir det sett på som trening eller mosjon? Er jo en del ekstra kilo å dytte på når man er ute.

Om pulsen går opp, sveitte kjem og det blir tungt å puste = trening [emoji4]
 
Hei, jeg er 25 år(26 i september), fra Kvinesdal (i Vest-Agder) , gift og har en gutt som heter Nathaniel som er født i juni 2016 :)
Har slitt litt med vekt en stund pga hormonforstyrrelser, men ting har stabilisert seg og jeg går lettere ned i vekt igjen, hadde også problemer med å bli gravid så når hormonforstyrrelsene forsvant så ble jeg også fort gravid, men nå når jeg har fått gutten min så vil jeg prøve å komme meg ned til en vekt jeg trives med :)
Jeg veier nå 82 kg, og den vekten jeg ønsker er 65 kg :)

Når jeg kommer ned til det så blir målet å holde vekta og å være lykkelig og fornøyd med min egen kropp [emoji6] [emoji106]
 
Jeg går på en diett som heter hcg metoden og er en kur med svært lavt kaloriinntak, har gått ned 6 kg på 3 uker og har enda nesten 3 uker igjen, og håper på å få av 12 kg før 11. April som er siste dager med tabletter, før jeg skal følge kuren i 3 dager uten tabletter, så skal jeg over på fase 3 som er 3 vedlikeholdsuker som jeg skal ha 1200 kcal daglig :)
Kjenner at påska blir utfordrende, men kan spise masse godt på 1200 kcal hvis jeg velger kalorifattig mat og begrenser inntaket :)
Flere som ikke skal skeie ut i påska? :)
Håpet på en "støttespiller" [emoji106] [emoji6]
 
Hei sanndy, vi har veldig lik vekt og likt mål! [emoji4] lurte på om du kunne fortelle litt om hva du spiser og hvor lavt kalorinivået ditt er på hcg metoden? Veldig fint med slankekrigen, særlig at man kan støtte og motivere hverandre litt på veien. [emoji106]
 
Hei sanndy, vi har veldig lik vekt og likt mål! [emoji4] lurte på om du kunne fortelle litt om hva du spiser og hvor lavt kalorinivået ditt er på hcg metoden? Veldig fint med slankekrigen, særlig at man kan støtte og motivere hverandre litt på veien. [emoji106]

Jeg å vil gjerne høre mer om denne dietten :)
 
Back
Topp