Babyspark ❤️

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
I går kveld, og i kveld har lillebror vært fantastisk aktiv i magen. Danseparty eller noe. Noe som er veldig gøy etter å ha kjent litt lite i noen dager..

Hurra [emoji173]️[emoji173]️[emoji7][emoji7]

Fortell meg om "dine" babyspark? :D
Jeg har i alle fall lyst til å juble hver gang jeg kjenner bevegelser, så.. Juble ut. Anyone? [emoji14]
 
Jeg ligger å nyter sparkene når de kommer særlig på kveldene:p
 
Sparker godt her også. Ser det og kjenner det godt på utsiden av magen [emoji173] Elsker å bare ligge på sofaen og kjenne på bevegelsene til den lille [emoji173]
 
Kommer mer og mer bevegelse her også! Mest romstering men også noen klare spark. Ingenting som kjennes på utsida enda da, men det er helt greit for meg å holde dem for meg selv ei stund til. Samboeren skal vel få kjenne sin del han også etter hvert [emoji173]
 
Elsker sparken, og elsker å følge utviklingen ❤️ Nå kjenner jeg også spark når jeg står :) de blir også kraftigere etter som ukene går ❤️

Lillegull hater alt som presser mot magen, så om et bukse er stram rundt livet eller jeg lener meg mot en kant, så sparker hun tilbake.

Er en utrolig koselig følelse. :)
 
Elsker å kjenne sparkene! Når jeg ligger på sofaen på kveldstid blir det lite strikking på meg, må jo ha en hånd på magen for å kjenne på de små sparkene! Verdens beste følelse :)
 
Herlig [emoji7]
Nå driver han og sparker i.. Vet ikke. Noe. Kjennes bare rart ut og kjenner det ikke på utsiden [emoji28]
 
Nå har jeg riktignok kjent spark veldig lenge, men det er noe helt eget å kjenne det:). Er jo bare for en veldig kort periode vi har de inni magen, med mindre man er veldig produktiv på avl...;)
 
Nå har jeg riktignok kjent spark veldig lenge, men det er noe helt eget å kjenne det:). Er jo bare for en veldig kort periode vi har de inni magen, med mindre man er veldig produktiv på avl...;)
Kjent litt, over lang tid her. Men.. Jubler for hvert spark likevel [emoji28]
Spesielt aktive kvelder [emoji14]

Så.. Dette er litt.. Jubeltråd for spark. [emoji23]
Viktig å nyte det mens de enda er der! Plutselig er man ferdig med unger og sånt!
 
Herlig [emoji7] jeg kjenner det flere ganger om dagen,gjerne om formiddagen og om kvelden og litt ellers. Dunk her og der [emoji173]
 
Ja det er så utrolig deilig å kjenne liv, helt herlig! Kjenner både romstering og spark av ulik styrke nå:Heartred Særlig etter jeg har spist og når jeg legger meg ned og på kvelden, men litt utenom også. Elsker det!! Når er jeg et "vi":love7
Gleder meg til mannen også kan kjenne, men det kan han ikke enda dessverre.
 
Mye spark hele dagen, hærlig følelse! :love7
Ååh, det er så herlig [emoji7][emoji7]

Min ble vekt av katten i dag "tidlig" [emoji23]
Katten mælte høyt, og da startet lillebror dagen sin med dult [emoji14]
 
Elsker når baby "skraper" mot livmorveggen. Altså, ikke sparker, men glir foten eller nedover [emoji7]
 
Mye spark her også om dagen,det er herlig [emoji173]
 
Kjenner mye liv her også nå, men veldig varierende aktivitet fra dag til dag.
 
Mye liv her også [emoji173] Kjennes GODT på utsiden og man ser også hvor det sparkes. Det er herlige bevegelser når babyen skifter stilling når den ligger slik at man ser og kjenne det, mer sånn myke og trykkende følelse.
 
Det er så magisk[emoji3][emoji3] Av en eller annen grunn har mini tatt helt av etter oul.
 
Back
Topp