Gratulasjonstråd

Tusen takk for det. :) Vi storkoser oss på barsel, men håper å få reise hjem i morgen eller på lørdag. Han er litt dysmatur (liten for alderen) og slapp, pluss gulsott og hatt lett feber, så de ville ha oss her noen dager ekstra. Må si jeg gleder meg veldig til å komme hjem til jentene. [emoji173]️ Pappaen dro hjem til jentene i går, så nå flotter Erik og jeg oss alene på familierom (fikk heldigvis beholde det selv om mannen dro, da det ikke var så mange på barsel). Melka holder på å komme for fullt, så nå er puppen omtrent dobbelt så stor som hodet til babyen..! :eek: Men normaliserer seg vel snart. :p

Masse lykke til med innspurten til dere! :)

Gratulerer igjen :) Enig, man får fascinerende store pupper [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Tusen takk [emoji175] nå er vi "utskrevet" fra nyfødtpost, og jeg skal nå få mate lilletulla selv. Hun har stort sett sovet siden hun kom, fått melk fra nyfødtpost for å holde oppe blodsukkeret...Men heldigvis er hun våken og sterk nok til å ville suge/die hos meg i tillegg. Håper melka kommer for fullt i løpet av morgendagen.
a0780a9e3d4613060debce5eb7a8b5dc.jpg

Mannen har akkurat reist hjem til barna, men henter meg og bittelillesøster i morgen formiddag...Så får vi noen dager på barsel hjemme i Flekkefjord før hverdagen starter igjen [emoji4]
 
Tusen takk [emoji175] nå er vi "utskrevet" fra nyfødtpost, og jeg skal nå få mate lilletulla selv. Hun har stort sett sovet siden hun kom, fått melk fra nyfødtpost for å holde oppe blodsukkeret...Men heldigvis er hun våken og sterk nok til å ville suge/die hos meg i tillegg. Håper melka kommer for fullt i løpet av morgendagen.
a0780a9e3d4613060debce5eb7a8b5dc.jpg

Mannen har akkurat reist hjem til barna, men henter meg og bittelillesøster i morgen formiddag...Så får vi noen dager på barsel hjemme i Flekkefjord før hverdagen starter igjen [emoji4]
Gratulerer då mye <3
 
Tusen takk for det. :) Vi storkoser oss på barsel, men håper å få reise hjem i morgen eller på lørdag. Han er litt dysmatur (liten for alderen) og slapp, pluss gulsott og hatt lett feber, så de ville ha oss her noen dager ekstra. Må si jeg gleder meg veldig til å komme hjem til jentene. ❤️ Pappaen dro hjem til jentene i går, så nå flotter Erik og jeg oss alene på familierom (fikk heldigvis beholde det selv om mannen dro, da det ikke var så mange på barsel). Melka holder på å komme for fullt, så nå er puppen omtrent dobbelt så stor som hodet til babyen..! :eek: Men normaliserer seg vel snart. :p

Masse lykke til med innspurten til dere! :)
Gratulerer så mye <3
 
Her kommer aprilbarna på løpende bånd (blir marsbarn da, men dere forstår hva jeg mener)
Gratulerer så mye med lille Line :Heartpink
 
Gratulerer til aprilbarna som tok snarveien om mars :D [emoji173]
 
Tusen takk [emoji175] nå er vi "utskrevet" fra nyfødtpost, og jeg skal nå få mate lilletulla selv. Hun har stort sett sovet siden hun kom, fått melk fra nyfødtpost for å holde oppe blodsukkeret...Men heldigvis er hun våken og sterk nok til å ville suge/die hos meg i tillegg. Håper melka kommer for fullt i løpet av morgendagen.
a0780a9e3d4613060debce5eb7a8b5dc.jpg

Mannen har akkurat reist hjem til barna, men henter meg og bittelillesøster i morgen formiddag...Så får vi noen dager på barsel hjemme i Flekkefjord før hverdagen starter igjen [emoji4]
Gratulerer så mye! :D og så innmari godt at de flytter deg til et sykehus nærmere der du bor :) [emoji173] kos deg masse i tida framover! :D
 
Tusen takk [emoji175] nå er vi "utskrevet" fra nyfødtpost, og jeg skal nå få mate lilletulla selv. Hun har stort sett sovet siden hun kom, fått melk fra nyfødtpost for å holde oppe blodsukkeret...Men heldigvis er hun våken og sterk nok til å ville suge/die hos meg i tillegg. Håper melka kommer for fullt i løpet av morgendagen.
a0780a9e3d4613060debce5eb7a8b5dc.jpg

Mannen har akkurat reist hjem til barna, men henter meg og bittelillesøster i morgen formiddag...Så får vi noen dager på barsel hjemme i Flekkefjord før hverdagen starter igjen [emoji4]
Så herlig liten tulle[emoji7] [emoji7] [emoji7]
 
Gratulerer så mye! :D og så innmari godt at de flytter deg til et sykehus nærmere der du bor :) [emoji173] kos deg masse i tida framover! :D
Tusen takk for gratulasjoner [emoji188][emoji175] det er bare vidunderlig!!
Har ikke fått kommet til Flekkefjord desverre, pga gulsott og ny-innleggelse her på nyfødtintensiven....:-( blir godt tatt vare på her, de er flinke og omsorgsfulle både på barsel og nyfødt [emoji175]
Lengter hjem til resten av gjengen da....Som heldigvis kommer på besøk i morgen [emoji8]
 
Gratulerer med prinsen, Irith [emoji175] og velkommen til verden, vesle Linus [emoji188]
 
Navn på barnet: Linus
Dato født: 23.mars 2017
Uke: 38+3
Termin: 6.april 2017
Klokken: 08.18
Kjønn: Gutt
Vekt: 3180g
Lengde: 50 cm
Hodeomkrets: 36 cm
Forløsningsmetode: Vaginalt
Smertelindring: EPidural, som ikke hadde ordentlig virkning. Ellers PUST!!
Link til fødselshistorien:
Bilde:

Gratulerer med lille Linus [emoji4][emoji173][emoji4]
 
Back
Topp