Skravletråd

Her var han ekspert på å lure seg unna. Selv på kontroller etter og på ul, så måtte de jage etter ham. Hadde god sprelleplass ;)
Viktig med god sprelleplass også vet du [emoji6] til den store fortvilelse for oss andre
 
Den er på listen av ting jeg skal se, men ikke rotet meg dit helt ennå [emoji14]
Jeg ble helt frelst etter at mannen satt å så på det noen kvelder. Først skjønte jeg ikke helt greia, men den serien vokste på meg [emoji4]
 
78ca24b4bcddcec2fe176595e549096a.jpg


OMG! Har ikke drukket jordbæt nesquik siden jeg var liten! Helt sinnsykt god!! [emoji7]
 
Det har vi nok. Både i Mjøndalen og på Spiralen? Eller Hokksund? Hvis jeg tipper rett utifra alder på sønnen din. Da er vi tom i samme klan. Utrolig gøy at noen jeg vet hvem er skal ha barn ca likt. Synd dere flytter før det [emoji4]
Det har vi nok absolutt, på alle tre - så utrolig gøy, ja :D

Flytter ikke så veldig langt da, blir inn mot Asker. Enkelt å komme seg både til Oslo og Drammen med tog da ;)
 
Nå håper jeg inderlig at du kommer til å like serien, ellers føler jeg det blir litt min feil at du så på den [emoji85]
Haha, null stress - hadde den på listen min uansett ;) og er ganske enkelt publikum. Men mannen ville se den og, så må vente til en kveld han kan :O
 
Har akkurat spist frokost mens man og unge leker vilt i stua :)

Rundt lunsjtider er det babysvømming, og det gleder vi oss til :)

Du da?
Hørtes ut som at du får en kjempefin dag [emoji4]

Her skal jeg ha en gjentakelse fra gårsdagen [emoji23]
 
God morgen!:)
I dag blir det nok en sløv dag her:p Har kjøpt den nyeste boka til Jo Nesbø, så spørs om påskekrimmen begynner tidlig!:rolleyes: Evt vurderer jeg å gyve løs på hekling av et babyteppe/ vognteppe jeg har siklet på..:happy: Alle disse valgene altså:hilarious::hilarious: har funnet ut at jeg jo egentlig skulle hatt boka på lydbok, slik at jeg kunne kombinert..:rolleyes:
 
Så langt i dag har jeg spist en lang frokost på Starbucks med to venninner og gått tur i sola [emoji7] Nydelig [emoji274]
 
Den følelsen når ungen sover og sover og du sitter og venter på at hun skal stå opp [emoji41]
 
jeg er ødelagt. foreldrene mine har kommet og hjulpet til og malt taket på kjøkkenet. Det er ikke lite akkurat. Jeg følte jeg måtte gjøre noe så jeg har 'bare malt dører og vinduer... ugh. Helt gåen etter at jeg var på m&m konsert med kidsa igår på toppen av det hele. Men det ble bra. Kun 1 strøk igjen. Hjelper godt å gå fra trehvitt fra slutten av 80 tallet - til HVITT! Hjelpe meg så mye lysere det ble! Digg!

Hvor er det blitt av tråden hvor babyen ble sammenlignet med størrelse på frukt/grønnsaker/bær osv? Ikke søren om jeg finner den :(
 
jeg er ødelagt. foreldrene mine har kommet og hjulpet til og malt taket på kjøkkenet. Det er ikke lite akkurat. Jeg følte jeg måtte gjøre noe så jeg har 'bare malt dører og vinduer... ugh. Helt gåen etter at jeg var på m&m konsert med kidsa igår på toppen av det hele. Men det ble bra. Kun 1 strøk igjen. Hjelper godt å gå fra trehvitt fra slutten av 80 tallet - til HVITT! Hjelpe meg så mye lysere det ble! Digg!

Hvor er det blitt av tråden hvor babyen ble sammenlignet med størrelse på frukt/grønnsaker/bær osv? Ikke søren om jeg finner den :(
Uff! Må passe på deg selv [emoji173]
Tror den tråden ligger under våre leker [emoji4]
 
God morgen :) ønsker alle en god mandag

Fikk telefon fra gyn jeg skal til ul til, hun ønsket å flytte timen fra torsdag til i morgen :O

*kribler i magen*
 
God morgen :) ønsker alle en god mandag

Fikk telefon fra gyn jeg skal til ul til, hun ønsket å flytte timen fra torsdag til i morgen :O

*kribler i magen*
Er det ikke deilig å plutselig ha et par dager mindre og vente? [emoji1]
 
Back
Topp