Babycall

Neonate etter mye forskning. Er veldigfornøyd med de ukene jeg har hatt den
 
Veldig fornøyd med avent sin[emoji108]
Men kunne tenkt meg neonate sin. For der kan enn ha fleire babyenheter.
 
Har neonate, fordi det var den eneste jeg fant som hadde lader til begge enhetene og kunne brukes i vogn. Veldig fornøyd med den. :)
 
Neonate! Små hendige enheter og at den kan brukes ute i vogna var avgørende for meg [emoji4]
 
Neonate, fordi det er den som oftest blir anbefalt :p
 
Høres ut som det blir Neonate her altså! Men finnes det ikke forskjellige varianter av dem? Hvilke har dere? [emoji4]
 
Er selv fornøyd med avent :) kan ha batteri i begge enhetene. I foreldreenheten så var det med oppladbare :) kommer til også å kjøpe det i den andre enheten slik at jeg kan ha den ute o vogna
 
Neonate bc6500, kjempe fornøyd [emoji2] Vi har to babyenheter. Har også en eldre modell fra neonate men trengte en som kunne ha to enheter, men den gamle funker veldig bra enda den er over 2år [emoji846]
 
Høres ut som det blir Neonate her altså! Men finnes det ikke forskjellige varianter av dem? Hvilke har dere? [emoji4]

Husker ikke helt i farta hvilket merke vi har.. står jo heller ikke på enheten.. men er den svarte, men ikke den som kan ha en ekstra enhet tilkoblet.
 
Jeg har avent og er fornøyd med den :) den kan også brukes i vogn, babyenheten går på batteri eller strøm :) foreldreenheten lades opp når den er plugget i kontakten, følger med oppladbare batterier :)
 
Back
Topp