Hvor mange er vi her inne?

Poppi

Forumet er livet
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Lurer på hvor mange gravide vi er her inne som har fått hjelp ved assistert befruktning :) hvor langt er dere på vei og hvordan har veien deres vært?

Jeg er gravid etter tredje ferskforsøk i Porsgrunn. 14+2 nå. Føles fortsatt helt uvirkelig og kan ikke tro at det skal gå.
 
2. Dette er første gang vi er gravid, på første ferskforsøk [emoji1] Jeg er nå 5+5. Til nå føler jeg at alt har gått helt etter planen. Skal på TUL den 8.mars, gleder oss til å se at alt er bra med nurket [emoji7] Har ikke helt skjønt at vi er gravid enda, men blir vel litt mer virkelig etter TUL [emoji1]
 
Gravid i uke 5+2, første fersk forsøk i porsgrunn:happy:
Fødte en datter i fjor etter en laaang vei, 3 år og 7 forsøk (+noen avbrudte forsøk)
Veldig overrasket over at det skulle klaffe så fort nå, håper bare lille frøet blir værende:Heartpink
 
Negativt ferskforsøk og negativt fryseforsøk. Positivt på siste fryseforsøk.
Er 26+4 i dag. :)
Unner ingen dette ivf-styret. Første og siste gang for min del!
Har en på snart 5 år fra før som kom til på "vanlig vis". Men blir så dårlig når jeg er gravid! Så etter 3 måneder med hyperemesis denne gangen også, så vil jeg aldri gå gjennom det en gang til!
 
Lurer på hvor mange gravide vi er her inne som har fått hjelp ved assistert befruktning :) hvor langt er dere på vei og hvordan har veien deres vært?

Jeg er gravid etter tredje ferskforsøk i Porsgrunn. 14+2 nå. Føles fortsatt helt uvirkelig og kan ikke tro at det skal gå.

22 uker i dag. Jippi :)

Det er uvirkelig og samtidig litt skummelt. Det vil si tanken på at det nærmer seg at vi har ansvar for et lite menneske.

Kan ikke helt tro på det selv. Men for hver dag som går og jeg kjenner at det er aktivitet i magen har jeg klart å roe meg ned.

Var veldig usikker i begynnelsen på om dette gikk veien. Tror ikke vi klarte å slippe oss helt løs før rundt uke 14-18.

Vi har hatt en laaang vei hit vi er nå. 8 forsøk ICSI. Fikk tilslutt beskjed om at min eggkvalitet var så dårlig at (Amh bra) det var under 10% sannsynlig å bli gravid ved ivf/ICSI. Våre alternativer var: eggdonasjon, adoptere, prøve ny runde ivf.

Ble gravid ved eggdonasjon i utlandet og venter en liten gutt
 
22 uker i dag. Jippi :)

Det er uvirkelig og samtidig litt skummelt. Det vil si tanken på at det nærmer seg at vi har ansvar for et lite menneske.

Kan ikke helt tro på det selv. Men for hver dag som går og jeg kjenner at det er aktivitet i magen har jeg klart å roe meg ned.

Var veldig usikker i begynnelsen på om dette gikk veien. Tror ikke vi klarte å slippe oss helt løs før rundt uke 14-18.

Vi har hatt en laaang vei hit vi er nå. 8 forsøk ICSI. Fikk tilslutt beskjed om at min eggkvalitet var så dårlig at (Amh bra) det var under 10% sannsynlig å bli gravid ved ivf/ICSI. Våre alternativer var: eggdonasjon, adoptere, prøve ny runde ivf.

Ble gravid ved eggdonasjon i utlandet og venter en liten gutt
For en historie! Gratulerer så mye! Stor respekt til dere at dere ikke ga opp [emoji173]jeg er selv 'bare' 15 uker på vei, vanskelig å forstå det, og redd for at ting skal gå galt. Men begynner å klare å glede meg over det også og det er litt skummelt det og [emoji14]
 
For en historie! Gratulerer så mye! Stor respekt til dere at dere ikke ga opp [emoji173]jeg er selv 'bare' 15 uker på vei, vanskelig å forstå det, og redd for at ting skal gå galt. Men begynner å klare å glede meg over det også og det er litt skummelt det og [emoji14]

Takk:) samme følelsen. samtidig dødsredd for å si det høyt i tilfelle det skulle gå galt. Har jordmor på ivf-klinikken. Hun sier det er svært vanlig at vi ivfere blir veldig engstelig under svangerskapene. Vi tørr ikke helt å tro på det før ungen er i armene og vi ser alt er i orden.

Finn noen øyeblikk og nyt de gradvis:)
 
Takk:) samme følelsen. samtidig dødsredd for å si det høyt i tilfelle det skulle gå galt. Har jordmor på ivf-klinikken. Hun sier det er svært vanlig at vi ivfere blir veldig engstelig under svangerskapene. Vi tørr ikke helt å tro på det før ungen er i armene og vi ser alt er i orden.

Finn noen øyeblikk og nyt de gradvis:)
Slipp deg mer og mer løs..
 
Takk:) samme følelsen. samtidig dødsredd for å si det høyt i tilfelle det skulle gå galt. Har jordmor på ivf-klinikken. Hun sier det er svært vanlig at vi ivfere blir veldig engstelig under svangerskapene. Vi tørr ikke helt å tro på det før ungen er i armene og vi ser alt er i orden.

Finn noen øyeblikk og nyt de gradvis:)
Jeg tør ikke helt tro på det nei, men nå har jeg sagt det til flere venner og flere på jobb, så det er mer eller mindre 'offentlig' nå. Legger ikke ut i sosiale medier akkurat, men det kommer vi ikke til å gjøre uansett..

Prøver å slippe meg litt og litt mer løs og glede meg litt etter litt. I går kjente jeg små dult fra den lille, og da prøvde jeg å glede meg og nyte det så mye som mulig [emoji173]
 
30+4 etter 2. ferskforsøk (ICSI) :)
 
1 negativt frys og gravid på første ferskforsøk.
Er 28+4 i dag❤
 
Ja hei er på uke 18×0 gikk til Porsgrunn. Dette er andre svangerskapet. Så nå har jeg prøvd både fersk og fryst [emoji14]
 
4+3 i dag[emoji171] søskenforsøk[emoji5] har ei icsi jente på snart 4 år[emoji68] på søskenforsøket har vi hatt 3 uttak å 2 fryse blastocyst[emoji5] blitt gravid på begge blastocyst forsøka men mista i veke 6 på første so håpe spira sitte no[emoji171][emoji171]
 
4+3 i dag[emoji171] søskenforsøk[emoji5] har ei icsi jente på snart 4 år[emoji68] på søskenforsøket har vi hatt 3 uttak å 2 fryse blastocyst[emoji5] blitt gravid på begge blastocyst forsøka men mista i veke 6 på første so håpe spira sitte no[emoji171][emoji171]
Gratulerer så mye :) [emoji173]
 
6+2 i dag! Håper den holder hele veien til november. Vårt tredje forsøk :)
 
6+1 idag på fryseforsøk. [emoji173]️ Vi har hatt ett ferskforsøk også, ble gravid men mistet i uke 5 eller 6.
 
Back
Topp