Magebilder

Skjønner ikke at det er mulig, jeg er jo ikke synlig i det hele tatt 11+0:( Håper kul kommer raskt nå da:happy: Fine bumper;)

Vis vedlegget 216806.

Vis vedlegget 216807

Føler det er meget likt:confused:
Jeg fikk ikke antydning til mage engang før langt ut i 20 ukes tallet første gang. Kom flat som en pannekake til OUL. Det er også vanlig for noen. Og så har jeg to venninner som virkelig blir giga. Altså, det finnes store variasjoner. Men skjønner du vil ha mage. Jeg var døds misunnelig på alle de fine magene. Dette er nå tredje for meg, og nå synes faktisk magen litt (uke 13).
 
Skjønner ikke at det er mulig, jeg er jo ikke synlig i det hele tatt 11+0:( Håper kul kommer raskt nå da:happy: Fine bumper;)

Vis vedlegget 216806.

Vis vedlegget 216807

Føler det er meget likt:confused:
Uansett så er babyen bare sånn.. 4 cm nå, og livmoren ligger godt gjemt nedi skambeinet. Er ikke så mye som "skal" synes nå. :)
Noen får ikke synlig mage før siste trimester!
Min kul er jo mye oppblåsthet, og tarmer som er blitt dyttet oppover f.eks. Livmoren min er såvidt over trusekanten bare.
 
Og, så skal det sies at de som er litt lange i overkroppen knapt får mage, fordi fosteret har plass i lengden, oppover. Men hos de som er korte i overkroppen, må ting ut i bredden [emoji28] sånn har det vært for meg i begge sv.sk. Men sikkert ikke hos alle
 
ba71bf7e9e9a2181bbb1bdbbb5746b39.jpg

Litt forsjell fra 1 til nr 2. Nåken kg meir men men[emoji4]
 
Jeg er 11+1, og null antydning til mage. Er relativt liten og smal, og bare gått ned i vekt. Burde jeg ikke blitt synlig tidlig da? Selvfølgelig nysgjerrig, og litt misunnelig på alle som får en fin mage så tidlig.
 
Jeg er 11+1, og null antydning til mage. Er relativt liten og smal, og bare gått ned i vekt. Burde jeg ikke blitt synlig tidlig da? Selvfølgelig nysgjerrig, og litt misunnelig på alle som får en fin mage så tidlig.

Da jeg ble gravid med første veide jeg under 55 kg og fikk nærmest ikke babymage før uke 27-30. Veldig forskjellig fra dame til dame.
 
Frykt ikke.. jeg er 16 uker å her vises ingenting. Fryktelig irriterende. Som første gangs vil man jo gjerne at magen skal vises.. men neida.. ingeting her. Bare luft..
Rundt uke 18, vil magen på mange poppe ut over natten, da livmoren blir for tung til at magen klarer holde den [emoji28]
Var den beskjeden jeg fikk under 1 svangerskap i alle fall. Men magen min grodde greit utover. Ikke så tydelig som denne gang dog.
 
e0a7186d39ab0889976cd2b238e8b473.jpg


Hehe, orker verken å rydde soverommet eller vaske speilet før kjæresten kommer hjem, så her er det #bakfasaden [emoji23]

19+1 og trives godt med den lille babybumpen [emoji173]
 
Rundt uke 18, vil magen på mange poppe ut over natten, da livmoren blir for tung til at magen klarer holde den [emoji28]
Var den beskjeden jeg fikk under 1 svangerskap i alle fall. Men magen min grodde greit utover. Ikke så tydelig som denne gang dog.
Haha, ja er 18+4 nå, og venter fortsatt spent. Er jo litt mage, men føler det bare er flesk! [emoji23] til tross for bare 2 kg opp.. men den kommer vell snart!
 
Back
Topp