*Endelig skal 3 bli til 4*

6094abc3bb07bfc3fbd4130a55356e88.jpg

Pyntet og klar for bursdagsfeiring [emoji1]
 
Så gøy når de vokser og gror til [emoji173]️
 
Jeg må passe på å oppdatere dagboken og når det er skravlekonkurranse :)
Idag er vår kjæreste Emilie 5 måneder! :) jeg skjønner ikke hvor tiden blir av, det går forbløffende fort! Det er så mye jeg skulle ha gjort, men tiden rekker ikke til. Ikke blir det bedre i uken her heller med skravlekonkurransen ;)
Storebror var på sin andre 4-årskontroll idag, den første gjorde han i januar, men da nektet han å snakke.... Men idag klarte han det!! Han var så utrolig stolt når vi gikk til bhg, og imorgen skal jeg ta han på lekeland som belønning når han var så flink.
Ikveld skal vi far til et lite basseng her i nærheten, de har "babysvømming" på mandager. Det er ikke direkte babysvømming da, det er bare at vannet er varmet til 28 grader. koster 15kr for barn og 30kr for voksen, så det er passe pris :D
 
En ny dag er over :) og idag har vi vært på lekeland. Storebror storkoset seg masse og fikk en ny venn :)
Emilie nektet å sove så hun har vært grinat i hele kveld :( ikke så bra. neste gang MÅ jeg trille henne ute til hun sovner, ikke bare lalla på inne å gi opp når hun ikke roet seg.... Man skal lære seg noe nytt hver dag :)
Nå skal jeg forsøke å ta kveld, må bare ha 40 innlegg til først :D
 
jeg skriver vel videre her jeg :)
Emilie sover dupp, det er så godt at hun er flink til å sove på dagene. Og nettene. selv om hun våkner en hel del, 2-4 ggr per natt, så sovner hun relativt fort når hun får pupp. og jeg sovner sikkert før henne :p haha... Men det tok på at hun ikke sov dupp igår, så jeg håper det går bedre idag!
Samboer er hjemme syk idag, men han har ikke kommet opp fra sengen enda (kl 12), så han blir nok ikke til noen hjelp med noe som helst :p
 
Idag er det barseltrim på helsestasjon og det syns jeg er så fint å vøre med på :) men dessverre sovnet lillegull for dupp ca kl 09, sover minst en time og trimmen er kl 10... så vi måtte droppe det idag :(
Så har det snødd MASSE her i natt, 1 dm minst, kanskje mer... helt vanvittig, jeg trodde det ble vår nå... :( huff og huff, vi får håpe den forsvinner snart :) storebror er nå glad når han kan kjøre akebrett i hvert fall :)
 
Åh, idag var jeg og Emilie til min samboers syster på besøk. Hennes mann er hobbyfotograf og har masse fotoutstyr, så han tok bilder av Emilie [emoji173] Han har tatt bilder av Benjamin og, så vi ville ha lignendes bilder av henne [emoji4] og de ble så bra! Jeg vet ikke om det er hun som er så fotogen eller han som er flink, ellers kanskje en kombo, men vi er utrolig fornøyde med resultatet [emoji1]

Først storebror;
332c6721fcdfb4516663ccaa1b6c1149.jpg


Så Emilie;
40efc44949b485f2e32618c8b06db9c8.jpg

4669692037c8da292ba3afe1a5f14a17.jpg
4b497b5528dd4d51ce7fd13987499c39.jpg
 
Idag gikk det FREMOVER!! [emoji1][emoji1] Emilie har aka bakover ganske lenge, og er generelt veldig flink til å være i gulvet, men idag når vi var på kontroll klarte hun altså å komme seg fremover [emoji173]️
Hoho, nå begynner den travleste perioden snart! [emoji38]
 
17.mai [emoji1189]
Vi har ikke noen superfeiring i tradisjon på 17.mai hos oss, men siden lillemann startet i bhg har vi i hvert fall gått med i toget. Kvelden føre vasket jeg og pyntet vogna, syns den ble kjempefin! Også verdens fineste vognpynt som en her på forumet har laga til meg [emoji16]
391d3359395c50c53ce49df4a2b4dea2.jpg


Det var ikke så varmt vær ute, men bra nok for at jeg og barna kunne gå ned til kirka (der toget starta) mens samboer kjørte bilen til skolen (der toget stoppet). Dumt nok tok vi en time feil når vi skulle møte opp, så det ble en stund å vente der før toget gikk (heldigvis var vi for tidlige, ikke seine [emoji847])
156461a0f91c25cc7af450258475d7ed.jpg


De serverte kaffe og kake i kjerkstu i hvert fall, så vi hadde noe å gjøre mens vi ventet [emoji4]
8af67fc98ac1a0fd0c39029fc416ee8f.jpg


Etter toget var ferdig arrangeres det leker og salg av pølse, kaffe, is mm på skolen, så der ble vi å leika med de andre barnen i bhg [emoji4] tror gutten vår hadde det skikkelig artig !
974e4fe236a5ba1a5549d1274b4ab5f6.jpg
 
Ser ut som om dere hadde en fin dag :D
Så søte unger [emoji173]️

Vi var bare hjemme i år. Like greit. Ordnet med kake og grilling og is, og koste oss med familien [emoji3]
 
Ser ut som om dere hadde en fin dag :D
Så søte unger [emoji173]️

Vi var bare hjemme i år. Like greit. Ordnet med kake og grilling og is, og koste oss med familien [emoji3]

Ja kjempefin [emoji2] men det hadde sikkert dere og når det var grilling og is? [emoji4] det hadde gitt et stort pluss i boka her i hus i hvert fall [emoji6]
 
Ja kjempefin [emoji2] men det hadde sikkert dere og når det var grilling og is? [emoji4] det hadde gitt et stort pluss i boka her i hus i hvert fall [emoji6]
Ja, var kjempekoselig [emoji173]️
 
Sånn. Da var permisjon offisielt over.[emoji52] Jeg vet ikke hvordan jeg føler nå, men det kanskje er like så greit. [emoji849]
Jeg skal bare "jobbe" i 2 dager da (og jobbe i den mån det er mulig når jeg ikke har noen bil å jobbe i) deretter går jeg ut i 4 uker ferie [emoji111]️
Men ferie og permisjon er jo ikke detsamme da... jeg syntes det var godt på morgonen når pappaen kjørte i bhg med storebror, det ble så "stille" her hjemme... for å ikke tale om når litja sover første dupp [emoji39] hehe, det er luksus!
Men om jeg skulle få litt mer hjelp av samboer i ferien så blir det ikke så ille... det er når jeg må stå opp med begge barna kl 07 hver eneste morgen som jeg gleder meg til hverdag. Men nå i ferien burde han kunna stå opp 2-3 dager i uken også [emoji4]
Vi får håpe på det! Men nå må jeg slukke om jeg skal orke opp imorgen med alle oppvåkninger som blir i natt.. Godnatt [emoji56]
 
Back
Topp