♫ Skravletråd februar ♫

Vi har en pakke kyllingfilet som er basis for dagens middag. Vet ikke helt hva som gjøres med den.

Er det meg son lager mat stekes den med ris eller pommes frites til om vi har. Og salat av det vi har i kjøleskapet

Om det et mannen som lager mat kan det blir alt fra kyllingsuppe, nuddelgryte, meget mulig bruke noe av den fløten vi har... Han er mer kreativ enn meg.

Jeg hadde gjort som deg[emoji23] lite kreativ desverre...
 
Mannen vasker opp. Jeg vasker klær.

Litt feig fordeling, for han vasker opp. Maskina vasker klær når jeg bare satte den igang.

Jeg kan brette tørt da. Jeg får gjøre det.

Hehe, greit å fordele oppgaver[emoji2]
Jeg vasker klær, bretter, farger håret og tar ansiktskur[emoji12] mannen leker med barna..
 
Hehe, greit å fordele oppgaver[emoji2]
Jeg vasker klær, bretter, farger håret og tar ansiktskur[emoji12] mannen leker med barna..
Jeg vil og fordele oppgaver, sånn at jeg kan dusje, fjerne pels, lage middag og drikke te :) Så kan noen andre ta lillebror og husarbeidet + alle klærne[emoji23]
 
Blir trangt om plassen oppi der da?[emoji2]
Her er det lenge siden vi måtte slutte med alle tre oppi samtidig, men så er de jo litt større enn dine da[emoji4]
Det er ikke god plass nei, men de synes det er så stor stas at hun bader med dem at de finner seg i det til hun er lei. Og eldstemann nyter goood plass når mellomste etterhvert går i dusjen for å vaske håret.
 
Da er det bare det morsomme igjen[emoji2]
Bruker du rosiner i?
Ikke i fastelavnsbollene siden det skal krem og syltetøy i.
Halvparten blir boller, og halvparten kanelboller
 
Ikke skravletråden men matprat dette nå :D så hver gang jeg titter innom blir jeg sulten/sugen på noe nytt. Kan umulig være helt heldig ;)
 
Ikke skravletråden men matros dette nå :D så hver gang jeg titter innom blir jeg sulten/sugen på noe nytt. Kan umulig være helt heldig ;)
Hehe. Det er faktisk ikke helt uvanlig at skravletråden har mye matfokus, og nesten utelukkende er det ikke helsekost som omtales....
 
Hehe. Det er faktisk ikke helt uvanlig at skravletråden har mye matfokus, og nesten utelukkende er det ikke helsekost som omtales....
Merker dette gitt... får sette I gang og lage pannekaker nå, skylder på noen her for den lysten (var det RonjaR? )
 
Back
Topp