Vi i 20-åra som prøver!

76041d8ae762aefb4579b150620c963f.jpg

Testen var negativ [emoji20] men håper på andre svar hos legen!
 
Jeg er 27 og forloveden min (snart mannen) er 23 :)
Jeg har en fra før av på snart 7 :)
Vi har mistet i ma tre ganger, men gir ikke opp for det om :)
 
Jeg er 27 og forloveden min (snart mannen) er 23 :)
Jeg har en fra før av på snart 7 :)
Vi har mistet i ma tre ganger, men gir ikke opp for det om :)
Velkommen til oss [emoji6] hvor lenge har dere prøvd?
Har dere fått noen undersøkelser mtp MA? Eller pratet med legen om det? [emoji4]
 
Velkommen til oss [emoji6] hvor lenge har dere prøvd?
Har dere fått noen undersøkelser mtp MA? Eller pratet med legen om det? [emoji4]
Takk for det :) Føler jeg renner inn og ut fra "vi som prøver" hele tiden :p
Vi ble utredet før denne maen. Ingenting galt med noen av oss.. skulle nesten ønske vi fikk er svar på at noe var galt som kunne fikses heller..
Vi har prøvd i snart to år :p
Vi har time i Haugesund for ivf i juni, men håper selvfølgelig spiren sitter igjen før den tid ;)
 
Takk for det :) Føler jeg renner inn og ut fra "vi som prøver" hele tiden [emoji14]
Vi ble utredet før denne maen. Ingenting galt med noen av oss.. skulle nesten ønske vi fikk er svar på at noe var galt som kunne fikses heller..
Vi har prøvd i snart to år [emoji14]
Vi har time i Haugesund for ivf i juni, men håper selvfølgelig spiren sitter igjen før den tid ;)
Kan skjønne at det blir mye frem og tilbake når det blir sånn [emoji87] vi får håpe neste holder seg ordentlig. Ja, man skulle jo nesten ønske man fant noe feil så det kunne "ordnes" [emoji14]
 
Virker fjernt å være her etter 8-9 mnd prøving, men de aller fleste får jo til til slutt ❤
Hadde aldri trodd jeg skulle ende med å bli langtidsprøver.. Men over 1 år nå, neste pp er 18 :confused: snakk om fjernt! Legene lo omtrent bare av meg da jeg ba om hjelp første gang.
 
Det sa jeg også før vi begynte å prøve... tror jeg sier meg lykkelig om vi rekker en innen da, og jeg gir meg ikke før alle ønskebarna er på plass

Ja, jeg mener det ikke sånn at evt prøving avsluttes når jeg fyller 30 om jeg ikke har fått nr 2. Det var mer rettet mot at jeg ville ha klart svar fra mannen før jeg selv var 30. Altså, dersom han ikke hadde bestemt seg innen da for om vi skulle få en til så ble det ikke noe heller.
 
Heia! jeg er ei jente på 23 som sammen med forloveden prøver å bli gravide. Vi har vært sammen siden vi var 15. Vi bestemte oss for å bli gravide for 2 uker siden, nå er mens nettopp avsluttet og jeg venter på eggeløsning, om jeg er riktig så heldig så kanskje positiv test snart? vi er begge i fast jobb, men må nok leie noe større om det blir en til i flokken. Jeg ønsker å komme i kontakt i noen i samme situasjon som jeg kan snakke med i denne herlige prosessen :)
 
24 år og har vært prøver siden oktober 2016. Føler det begynner å bli litt håpløst nå og at legene bare ler av meg fordi vi er unge. jeg blir matt og demotiver. Sexlysten synker i takt med ukene som går og det å ikke få hjelp til å oppnå det vi ønsker oss. Flere som har vært prøvere lenge?
 
24 år og har vært prøver siden oktober 2016. Føler det begynner å bli litt håpløst nå og at legene bare ler av meg fordi vi er unge. jeg blir matt og demotiver. Sexlysten synker i takt med ukene som går og det å ikke få hjelp til å oppnå det vi ønsker oss. Flere som har vært prøvere lenge?
Har du vært og bedt om hjelp privat? Jeg måtte det før jeg ble tatt seriøst offentlig.
Blir 24 i år og prøvd i 1 og 1/2 år.
 
Har du vært og bedt om hjelp privat? Jeg måtte det før jeg ble tatt seriøst offentlig.
Blir 24 i år og prøvd i 1 og 1/2 år.
Må reise så langt for å få privat hjelp. Men skal snakke mer med samboeren min for å høre hva han tenker nå. Vi har hatt en del måneder nå hvor vi ikke har tenkt så mye på det å bli gravid. Men klokka går litt fra meg da vi ønsker iallfall to barn til og jeg får ikke lov av legene mine å få barn etter fylte 30 år grunnen for stor risiko. Alle mine svangerskap er risikosvangerskap hvor jeg skal være sengeliggende fra jeg får positiv test.
 
Må reise så langt for å få privat hjelp. Men skal snakke mer med samboeren min for å høre hva han tenker nå. Vi har hatt en del måneder nå hvor vi ikke har tenkt så mye på det å bli gravid. Men klokka går litt fra meg da vi ønsker iallfall to barn til og jeg får ikke lov av legene mine å få barn etter fylte 30 år grunnen for stor risiko. Alle mine svangerskap er risikosvangerskap hvor jeg skal være sengeliggende fra jeg får positiv test.
Da ville jeg bedt om hjelp. Vi måtte reise på tvers av landet for å få hjelp privat, kostet oss ca 10 000 pga flyreisen, men det er verd pengene for oss.
 
Back
Topp