Lørdag

26ae9933b461ae444783f84e0e18aeeb.jpg
sitter med bones på TVen , tent meg masse telys og sitter med strikketøyet å strikker små baby raggsokker :) mannen koser seg med båten for å ha den klar til sommeren :)
 
Min første ordentlige jentekveld! Prosecco od sushi, drinker og mye skitprat! Første "fest/ fylla" siden mini kom for 6 mnd siden. Sover på gjesterommet i kveld da mannen tar lille om han våkner i natt. Føles rart... [emoji12][emoji5]
 
Min første ordentlige jentekveld! Prosecco od sushi, drinker og mye skitprat! Første "fest/ fylla" siden mini kom for 6 mnd siden. Sover på gjesterommet i kveld da mannen tar lille om han våkner i natt. Føles rart... [emoji12][emoji5]

Håper du kosa deg ute, sammen med jente gjengen :D kan skjønne at det føles rart, men en gang må være den første også ☺️
 
Min første ordentlige jentekveld! Prosecco od sushi, drinker og mye skitprat! Første "fest/ fylla" siden mini kom for 6 mnd siden. Sover på gjesterommet i kveld da mannen tar lille om han våkner i natt. Føles rart... [emoji12][emoji5]
Så deilig:)
 
Her ble lørdagen tilbrakt nede i et champagneglass :D

Og i dag kommer det middagsgjester :help
 
Vi var ut på langtur igår, jeg trillet vogn og pappaen gikk med storebror på spark. På kvelden baket jeg boller og strikket [emoji4]
 
Back
Topp