Prøving etter sa/ma...

Nei, kun for å se at jeg ikke har en ny ma. Jeg fikk bare beskjed at det var bare å prøve på nytt med en gang. Mulig det var fordi kroppen ordnet opp selv, og jeg slapp utskraping? :) Har hørt at det er mange som får beskjed om å vente en syklus for da er det lettere og regne ut termin.

Ok. Jeg hadde utskraping.. Jeg er så usikker og det føles så lenge å vente.. Det tok 9 pp sist å få to blå..
 
Ok. Jeg hadde utskraping.. Jeg er så usikker og det føles så lenge å vente.. Det tok 9 pp sist å få to blå..
Jeg skjønner det, følte det slik jeg også. Det sies jo også at man kan bli lettere gravid etter man har mistet fordi kroppen har graviditetsbevarende hormoner, og jeg ville ikke miste den sjansen. Kanskje du kan ringe legen eller gyn og høre? :)
 
Måtte du kreve om tidlig UL eller er det fastlegen din som tilbød deg? Jeg hadde MA i januar som ble oppdsget uke 11 og er litt bekymret neste gang jeg blir gravid. Takk! :)
Da jeg fikk konstantert ma sa gyn at jeg bare kunne ringe når jeg var gravid neste gang slik at vi kunne se at alt så greit ut. Trengte ikke innom fastlegen først :) Så det var altså gyn som tilbød det uten at jeg trengte å spørre. Kjenner redselen jeg også. Klarer ikke å senke skuldrene før jeg ser det er liv.
 
Da jeg fikk konstantert ma sa gyn at jeg bare kunne ringe når jeg var gravid neste gang slik at vi kunne se at alt så greit ut. Trengte ikke innom fastlegen først :) Så det var altså gyn som tilbød det uten at jeg trengte å spørre. Kjenner redselen jeg også. Klarer ikke å senke skuldrene før jeg ser det er liv.

Jeg fikk ikke tilbud om det så jeg må bare kreve om det.;) Det er forferdelig å gå rund lenge igjen og lure om d er liv i magen eller ikke. Jeg vil ikke gå gjennom d samme :(

Men gratulerer!! Håper alt går fint med deg og din lille :happy:
 
Jeg fikk ikke tilbud om det så jeg må bare kreve om det.;) Det er forferdelig å gå rund lenge igjen og lure om d er liv i magen eller ikke. Jeg vil ikke gå gjennom d samme :(

Men gratulerer!! Håper alt går fint med deg og din lille :happy:
Tusen takk! Ja, håper det går bedre denne gangen :) ja, du bør kreve det. Er ikke noe koselig og gå og beskymre seg. Lykke tIl med prøving:happy:
 
Legene og de på sykehuset sa at eneste grunn å vente til etter første mens er fordi det er vanskelig å sette termin uten å ha hatt mens først.. men det driter jo vi i? ;kr
 
Merkelig at jeg ble rådet til å vente etter TR. Legen min sa det samme nå nettopp.. Men det er ingen spesiell grunn annet enn at jeg har hatt utskraping.. Det er nå 3uker siden. Sluttet å blø for nesten 2uker siden..
 
Hei alle prøvere :)

Kan jeg være gravid igjen 25 dager siden utskrapingen etter kun et samleie uten prevensjon ( 1 1/2uke siden omtrent)?
eek.png


Natt til i går, natt til i dag, og i HELE dag har jeg vært VELDIG kvalm!!

Etter utskrapingen tok jeg mange EL-test og G-test. Det var så og si negativt for noe over 1 1/2uke siden på G-test og mildt på EL-test. Rundt samleie datoen viste EL-testen veldig sterkt positiv igjen. Så var den svak igjen et par dager senere når jeg tok en ny test. Nå har jeg kun EL-tester igjen og den var VELDIG POSITIV i går kveld.. Det er nå syklusdag 25. Ved forrige utskapingen etter at jeg mistet kom TR på dag 28...

Hva tror dere?

Jeg skjønner ikke hvor denne ekstreme kvalmen kommer fra!!!

Mvh Undre.
 
Noen som har erfaring med å prøve før første TR uten at det ender i SA og MA?

Mvh Undre.
Jeg mistet i starten av Juni ifjor (rktignok veldig tidlig, bare 8 dager etter jeg fikk første positive test).

Ble gravid igjen før første mens.
Har hatt komplikasjonsfritt svangerskap (sett bort ifra kvalme og utmattelse), og har termin idag!
 
Back
Topp