♫ Skravletråd februar ♫

Det billigste godteriet man får er i løsvekt og da får man bare biter man liker.
Skjøøer ikke hvorfor folk kjøper slik ferdig pakket poster som både er overpriset og alltid inneholder minst en bit ingen liker
Liker det meste av godteri så greit å variere litt i hva man spiser av snop :)
 
Det billigste godteriet man får er i løsvekt og da får man bare biter man liker.
Skjøøer ikke hvorfor folk kjøper slik ferdig pakket poster som både er overpriset og alltid inneholder minst en bit ingen liker
Jeg og søsteren brukte å dele søppeldynga poser, hennes favoritter var de jeg ikke likte og omvendt. Perfekt match.
 
Sant det, har de innført den sukkerskatten det var snakk om uten at jeg har fått det med meg? Så usunn matskulle bli skatta ekstra.
Er bare et lite problem med det...
Hvem definerer hva som er usunt?
Det fins det veldig mange meninger om
 
Er bare et lite problem med det...
Hvem definerer hva som er usunt?
Det fins det veldig mange meninger om
Er masse problemer ved det, jeg er ikke overbevist om at brus søtet med aspartam er bedre enn brus søtet med sukker. Men I dette tilfellet var det matvarer med mer enn x mengde tilsatt sukker det var snakk om å beskatte.
 
Sover gjengen her eller?
 
Er masse problemer ved det, jeg er ikke overbevist om at brus søtet med aspartam er bedre enn brus søtet med sukker. Men I dette tilfellet var det matvarer med mer enn x mengde tilsatt sukker det var snakk om å beskatte.
Da er det større enighet.
Tenkte mer at retningslinjene gitt av helsedirektoratet har bakgrunn i anbefalingene på 70-tallet og slettes ikke alle er begrunnet i forskning.
Med uttrykket "usunn mat" som var det du opprinnelig brukte vil det omhandle mer enn bare mat med mye sukker i seg.
 
Da er det større enighet.
Tenkte mer at retningslinjene gitt av helsedirektoratet har bakgrunn i anbefalingene på 70-tallet og slettes ikke alle er begrunnet i forskning.
Med uttrykket "usunn mat" som var det du opprinnelig brukte vil det omhandle mer enn bare mat med mye sukker i seg.
Ja, teit unøyaktighet. Sorry.

Det festlige er jo at de putta sukker I ting for å erstatte fettet folk var redd for før, så hvor lang tid tar det før folk blir redd for det man erstatter sukkeret med nå.. ?
 
Back
Topp