❤️ IKM UKE 8 ❤️

Blendahvit test i dag tidlig. Drømte i natt at jeg tok test og at den var positiv. Så drømte jeg at det vare var en drøm og at jeg tok en ny test og den var positiv. Og så drømte jeg.. ja dere tar tegninga. IKM i morgen
 
Ved forje graviditet var testen alltid sterkes på ettermiddag/kveld. Sikkert bare kroppen min som er rar.
Jeg har også en slik pakke, tenkte å ta Ebay test i morgen og cb ukes indikator på søndag.
Jeg ville venta til i morgen og tatt en da og eventuelt en på søndag viss det i morgen ikke gav godt nok svar. [emoji1303]
Jeg klarte jo ikke å vente til imorgen og fikk en negativ CBD ...! Men tar strimler i morgen og CBD på søndag ^^
 
Jeg kaster meg inn her jeg også nå. Har snoket i noen dager. Utrolig godt å se at man ikke er alene om å bli litt tussete i hodet. (Og kroppen[emoji38]) ikm for tre dager siden hos meg. Men bare blendahvite tester[emoji30] er i pp 15 nå, så jeg er rimelig stresset [emoji23][emoji85]
 
Jeg kaster meg inn her jeg også nå. Har snoket i noen dager. Utrolig godt å se at man ikke er alene om å bli litt tussete i hodet. (Og kroppen[emoji38]) ikm for tre dager siden hos meg. Men bare blendahvite tester[emoji30] er i pp 15 nå, så jeg er rimelig stresset [emoji23][emoji85]
Velkommen inn hit :) Håper du får svar snart, ikke noe kjekt å gå og vente heller på det ene eller andre.
 
Velkommen inn hit :) Håper du får svar snart, ikke noe kjekt å gå og vente heller på det ene eller andre.

Takk[emoji5] nei huff. Har gått i to dager å kjent etter hvert minste lille tegn på at tanta er på vei. Mistenker at den den klassiske hodepina har kommet nå. [emoji853] så da er det bare å vente og se hva kvelden bringer [emoji15]
I mens sitter jeg å koser meg med de positive testene her inne [emoji177][emoji2]
 
Er det noe håp for at dette er babystrek eller er det desidert den berømte skyggen? Den kom etter fristen men ganske kjapt, den var da litt svakere enn dette. Her er den tørket.

12 DPO.

3159da60501affa49604b831c81a97e6.jpg
 
Er det noe håp for at dette er babystrek eller er det desidert den berømte skyggen? Den kom etter fristen men ganske kjapt, den var da litt svakere enn dette. Her er den tørket.

12 DPO.

3159da60501affa49604b831c81a97e6.jpg

Jeg synes det er en babystrek [emoji5]
 
Har du prøvd en annen test? For jeg har og brukt disse, og de viser så vidt en strek på meg også (sånn som din er her), mens de andre jeg har brukt viser veldig tydlige streker.
Akkurat det opplever jeg med de testene der også. Og det gjør at jeg bare blir stresset selvom jeg har fått posetiv clearblue pluss og digital, så blir ikke den testen der sterkere rød på meg.
 
IKM og ingen strek.
 
Ikm idag, blenda test og ingen TR. Men føler den er på vei da :(
 
Er det noe håp for at dette er babystrek eller er det desidert den berømte skyggen? Den kom etter fristen men ganske kjapt, den var da litt svakere enn dette. Her er den tørket.

12 DPO.

3159da60501affa49604b831c81a97e6.jpg

Bare en kjempesvak, tynn strek i dag og tempen har droppet igjen så jeg forventer at tanta kommer i morgen på IKM. Hun kan godt komme i dag og så vi får det overstått.

Nå er jeg lei av DPO-land, skyggestreker (fått det hver test siden 7 DPO på 2 typer tester) og innbilte symptomer. Blæh.
 
Da ser det ut til at TR har kommet :arghh: smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk ❤
 
Da ser det ut til at TR har kommet :arghh: smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk ❤

Ånei! Så utrolig kjipt :( Sender en stor klem ❤
 
Bare en kjempesvak, tynn strek i dag og tempen har droppet igjen så jeg forventer at tanta kommer i morgen på IKM. Hun kan godt komme i dag og så vi får det overstått.

Nå er jeg lei av DPO-land, skyggestreker (fått det hver test siden 7 DPO på 2 typer tester) og innbilte symptomer. Blæh.
Uff så kjedelig. Håper selvfølgelig at du er gravid likevel :) Har du noen TR symptomer eller er gravide symptomer der enda? Klem
 
Back
Topp