❤️ IKM UKE 8 ❤️

Tok denne nå. 4 timer etter sist jeg var på toalettet. Både jeg og gubben ser streken. [emoji85]
112623cae7068faf4783127049dfac6f.jpg

Syns æ skimte nå dær ja. [emoji173]
 
Tok denne nå. 4 timer etter sist jeg var på toalettet. Både jeg og gubben ser streken. [emoji85]
112623cae7068faf4783127049dfac6f.jpg

Jeg fikk også en sånn nå og jeg kjenner meg mer stressa en glad akkurat nå fordi jeg er redd at testen i morgen ikke blir positiv !!
6f85a40415ab22cefa2db8e9f4efa05c.jpg


Tolker du din som positiv? :D
 
Jeg fikk også en sånn nå og jeg kjenner meg mer stressa en glad akkurat nå fordi jeg er redd at testen i morgen ikke blir positiv !!
6f85a40415ab22cefa2db8e9f4efa05c.jpg


Tolker du din som positiv? :D

Jeg hadde to tester fra EBay som var positiv i går, men morgen testen min i dag var ikke. Valgte da å prøve en slik CB tidlig test i dag etter jeg ikke hadde vært på do på 4 timer. Og siden den gir svak strek og det var det på testene i går og så tror jeg og håper og tolker prøvene som positiv. [emoji5] selv om det er utrolig skremmende.
Har du noe planer om å teste på nytt snart?
 
Jeg hadde to tester fra EBay som var positiv i går, men morgen testen min i dag var ikke. Valgte da å prøve en slik CB tidlig test i dag etter jeg ikke hadde vært på do på 4 timer. Og siden den gir svak strek og det var det på testene i går og så tror jeg og håper og tolker prøvene som positiv. [emoji5] selv om det er utrolig skremmende.
Har du noe planer om å teste på nytt snart?

Det er sant! Men rart at du fikk en negativ i morges. Samboeren min kjøpte en dobbelpakke med CB digital m/ ukesindikator i stad og vurderer å ta en nå og evt en i morgen, men han vil jeg skal vente til i morgen...!!! Vet ikke om jeg klarer! Hva med deg?
 
Tusen takk :)
Åsså jeg som handla bind i går :p Hehe
Hehe Godt å være forberedt, men glad du ikke trenger de :) nå får du holde deg på terminforum frem til termin :)
 
Hehe Godt å være forberedt, men glad du ikke trenger de :) nå får du holde deg på terminforum frem til termin :)

Ja får krysse fingrene denne gang :)
Tør ikke begynne å glede meg før jeg bikker 10 uker hvertfall.

Håper og krysser for at det snart blir 2 streker hos deg og resten av gjengen her inne :)
 
Ja får krysse fingrene denne gang :)
Tør ikke begynne å glede meg før jeg bikker 10 uker hvertfall.

Håper og krysser for at det snart blir 2 streker hos deg og resten av gjengen her inne :)
Får gjøre det :)
Takk, vi må jo fylle novemberforumet, så vi må jo få to streker snart ;)
 
Det er sant! Men rart at du fikk en negativ i morges. Samboeren min kjøpte en dobbelpakke med CB digital m/ ukesindikator i stad og vurderer å ta en nå og evt en i morgen, men han vil jeg skal vente til i morgen...!!! Vet ikke om jeg klarer! Hva med deg?
Er bare inne å snike [emoji6] men jeg fikk alltid svakere test om morgenen enn på dotur nr 2. Så hos meg var ikke morgenurin best.
 
Det er sant! Men rart at du fikk en negativ i morges. Samboeren min kjøpte en dobbelpakke med CB digital m/ ukesindikator i stad og vurderer å ta en nå og evt en i morgen, men han vil jeg skal vente til i morgen...!!! Vet ikke om jeg klarer! Hva med deg?

Ved forje graviditet var testen alltid sterkes på ettermiddag/kveld. Sikkert bare kroppen min som er rar.
Jeg har også en slik pakke, tenkte å ta Ebay test i morgen og cb ukes indikator på søndag.
Jeg ville venta til i morgen og tatt en da og eventuelt en på søndag viss det i morgen ikke gav godt nok svar. [emoji1303]
 
Back
Topp