BMC's kamp mot kiloene!

Heier på deg!
Nå har jeg spist opp alt snopet her i huset, og nå er det slutt! Jordmor nevnte jo det også - gravide har mye mer svingende blodsukker. Så vi er flere sammen her nå, får motivere hverandre. :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Får vel tørke støv av denne nå *kremt* ikke at jeg skal slanke meg, men burde absolutt unngå å legge på meg noe i dette svangerskapet. Så her er det bare å kutte alle usunne greier! Også med tanke på at jeg hadde glukoseintoleranse forrige gang..


Ohhh:D Gratulerer så mye:D
 
Gikk på vekta i dag, uke 14+1, gått ned 5 kilo så langt.
 
Uffda... Det er jo ikke noe mål nå akkurat. :confused:
Nei men ganske naturlig når man plutselig spiser mye mindre enn vanlig og i tillegg kaster opp :p
 
Nei men ganske naturlig når man plutselig spiser mye mindre enn vanlig og i tillegg kaster opp :p
Hehe, vet jo det er sånn - at du ikke slanker deg nå. Håper kvalmen løsner ordentlig snart. :)
 
Får vel ta opp denne tråden igjen nå snart! Håper amming og trilleturer kan gi meg kickstarten jeg trenger.
 
Nu jævlor! Nå har jeg meldt meg inn på treningssenter. Nå er det slutt på å sitte hjemme å kose seg med baby, nå skal alle de ekstra kiloene av! Sakte men sikkert da, siden jeg enda ammer.
 
2,3 kilo ned. Første delmål er å komme under 100 kilo. Håper på å klare det i løpet av september.
 
2,3 kilo ned. Første delmål er å komme under 100 kilo. Håper på å klare det i løpet av september.

Hvordan går det?
Ramlet plutselig inn her
 
Back
Topp