⭐️ IKM uke 3 ⭐️

0935c245c2df780463bf338f0ee317aa.jpg


Det røyk faktisk tre tester hos meg i dag tidlig. Det er jeg glad for! [emoji16] Så deilig med klar tale ift streker [emoji23]
 
13 DPO. Idag er IKM! Ingen tegn til mensen, what so ever. Jeg er litt (veldig) redd for at dette er for godt til å være sant, og at jeg får mensen noen dager for sent.
Og nei, jeg har ikke testet idag :hilarious: Jeg er redd, haha! :p
 
Da våknet jeg til lav temp, kramper og tr besøk. Litt kjedelig i og med at vi skal på ferie en uke nå. Da starter vi på den 11 mnd med prøving. Nå kan jeg snart ta kontakt med gyn igjen for å få hjelp :)

Ser at det begynner å komme inn flere positive tester her nå, det er supert! Gratulerer så mye til dere!!

De som er i samme bås som meg sender jeg varme klemmer og krysser fingrene for klaff neste pp :)
 
Da våknet jeg til lav temp, kramper og tr besøk. Litt kjedelig i og med at vi skal på ferie en uke nå. Da starter vi på den 11 mnd med prøving. Nå kan jeg snart ta kontakt med gyn igjen for å få hjelp :)

Ser at det begynner å komme inn flere positive tester her nå, det er supert! Gratulerer så mye til dere!!

De som er i samme bås som meg sender jeg varme klemmer og krysser fingrene for klaff neste pp :)
Så kjedelig.. :( Lykke til i ny pp. :Heartred
 
IKM i morgen, er på nattevakt og greide ikke å vente..... har bare gått 4 timer siden jeg sist var på toalettet..... jeg vil se en svaaaaak svaaaaak strek der, men innser vel at det mest sannsynlig bare er innbilning, men tenkte jeg skulle legge ved et bilde og se hva dere tenker?
ImageUploadedByBV Forum1484951846.448576.jpg
 
Så kjedelig å se at så mange har fått tanta! :(
Selv er jeg 3 dager på over tid med disse testene:
ImageUploadedByBV Forum1485012186.010826.jpg


Og fra i dag:
ImageUploadedByBV Forum1485012201.976179.jpg
ImageUploadedByBV Forum1485012209.240468.jpg


Ser en liten antydning til strek :)
 
Back
Topp