Har dere NAVN klart??

Mellomnavnet til poden vår er etter hans oldefar på farsiden :) Får vi en jente nå får hun samme etternavn som meg, mamma og bestemoren min. Får vi en gutt får vi vel grave i slektsboka så han også får et mellomnavn fra familien :p
Det var en fin måte å gjøre det på:happy: har vurdert det selv om vi får en jente, da navnet jeg ønsker å bruke er vanvittig gamledags:p
 
Nei, vi kommer nok til å bruke litt tid på å bli enige denne gangen. Sist ble det favorittnavnene til begge to, så denne gangen er vi helt blanke. Og attpåtil må vi ha klart til både jente og gutt siden vi ikke skal vite kjønn :)
 
Har hatt navn klare i mange år! Og kommer til å si det til andre så fort som mulig nettopp for at ingen skal få lov å stjele dem rett foran øya på oss :p
 
Nå er vi blitt så hemmelighetsfulle, tenk om andre "stjeler" det.
Her på et forum ingen kjenner hverandre...
Alle skal ha så sjeldne og spesielle navn som mulig...
Jeg bruker navn jeg liker og hadde aldri blitt skuffet om andre også brukte det?
 
Det er alt for tidlig å tenke på slik, men hvis jeg kommer meg til OUL, så begynner nok diskusjonen. Jentenavn har eg mange eg liker, men guttenavn er vanskelig. Sist gang var det en lettelse å få jente, for guttenavn blei vi ikkje enige om. I det hele tatt :p Så skal bli spennende ;)
 
Jeg har hatt ei liste på telefonen min helt siden vi begynte å prøve. Fører inn når jeg hører et navn jeg liker. Men er 90% jentenavn på den lista, så tror guttenavn kan bli en utfordring :p
 
Jeg har hatt ei liste på telefonen min helt siden vi begynte å prøve. Fører inn når jeg hører et navn jeg liker. Men er 90% jentenavn på den lista, så tror guttenavn kan bli en utfordring :p
Akkurat det gjør jeg og! Fører inn på lista på tlfen
 
  • Liker
Reactions: Vgm
Jeg har likt jentenavnet Chiara i årevis, men begynner å bli litt usikker på det. Redd det blir for pretensiøst.

Skjalg som guttenavn. Alltid likt det.
 
Jeg har hatt ei liste på telefonen min helt siden vi begynte å prøve. Fører inn når jeg hører et navn jeg liker. Men er 90% jentenavn på den lista, så tror guttenavn kan bli en utfordring :p

Hehe akkurat som meg! Lista er full av jentenavn! Sliter med å finne guttenavn:p
 
Back
Topp