Baby, kommer du snart?? <3

Brooke

Elsker forumet
MayDay2021
Skuddårsspirene 2024
Har tenkt på dette med dagbok en stund, og håper det kan være en lufteventil før jeg bobler over i ventetiden :rolleyes:

Jeg er 28 år, har samboer, vi har vært sammen i 8 år. Nettopp kjøpt oss tomannsbolig og begge to er i gode jobber. Jeg Har hatt lyst på barn lenge, men har ventet pga studier og litt sånn:happy: Min kjære begynte å snakke om barn sommeren 2015, men jeg ville etablere meg i arbeidslivet først.

Jeg elsker jobben min, og er livredd for at jeg skal bli så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe...vil hest ikke være borte i permisjon heller, men baby vil jeg ha o_O

Sluttet på pillen i juli 2016 og da hadde jeg ikke tenkt så mye på dette med EL, syklus og planlegging :p Gjorde ikke noe spesielt før i november, da jeg begynte med el-testing. Har ikke skjedd stort siden da, men jeg har vært veldig opptatt med jobb, så det har gått fint.
Nå begynner jeg å bli utålmodig og tenker på dette 24/7..skjønner av det jeg leser her inne at flere sliter med det sammeo_O

Vennegjengen vår er veldig etablert, og det popper ut unger i hytt og gevær..er slitsomt å treffe dem og få det evige spørsmålet om barn (og forlovelse) hver gang...

Venter EL i slutten av neste uke, og har kjøpt en liten haug med tester, så da får vi vente i spenning enn så lengeo_O
 
Velkommen! [emoji4] Blir spennende å følge deg!

Jeg er også 28. Samboer og jeg har vært sammen i ca 2,5år og ønsker oss nå baby. Sluttet på pillen i november.
 
Velkommen og lykke til med prøvingen! :)

Håper det ikke går så lenge før det klaffer :)
 
Jaa se der, da ble det dagbok på deg også :D Gleder meg til å følge deg, masse lykke til :D
 
Jaa se der, da ble det dagbok på deg også :D Gleder meg til å følge deg, masse lykke til :D

Ja, jeg tenkte at det kan være en hyggelig ting:happy: Takk, jeg følger stadig med på dagboken din også :happy:
Velkommen! [emoji4] Blir spennende å følge deg!

Jeg er også 28. Samboer og jeg har vært sammen i ca 2,5år og ønsker oss nå baby. Sluttet på pillen i november.

Takk for det , så hyggelig at noen vil følge med :happy: Håper dere slipper å vente lenge, syns alle jeg kjenner "bare ble gravid" :rolleyes:
 
Hei og velkommen hit! :)
Masse lykke til med prøvingen, bli spennende å følge med deg videre:)
Satser på at spira sitter om ikke så lenge;)
 
Så spennende! Krysser fingrene for at ventetiden blir kort for dere :) Gleder meg til å følge dagboken din :)
 
Nå er jeg litt spent, i følge appen min er EL neste lørdag, men syklusen de siste 6mnd har vært mellom 28 og 36 dager, så begynner å teste i morgen :)
Kan jeg spørre når på dagen dere pleier å teste?
 
Nå er jeg litt spent, i følge appen min er EL neste lørdag, men syklusen de siste 6mnd har vært mellom 28 og 36 dager, så begynner å teste i morgen :)
Kan jeg spørre når på dagen dere pleier å teste?
Masse lykke til med testingen :) I all hovedsak pleier jeg bare å teste på morgenen, men når jeg ser det begynner å skje noe, kan jeg fort finne på å teste opptil x3 per dag :D
 
Nå er jeg litt spent, i følge appen min er EL neste lørdag, men syklusen de siste 6mnd har vært mellom 28 og 36 dager, så begynner å teste i morgen :)
Kan jeg spørre når på dagen dere pleier å teste?

Jeg testet hver dag etter jobb, altså på ettermiddagene, men når det begynte å skje ting på torsdag så fant jeg ut at jeg skulle teste to ganger om dagen, bare for å følge med :)
 
Masse lykke til med testingen :) I all hovedsak pleier jeg bare å teste på morgenen, men når jeg ser det begynner å skje noe, kan jeg fort finne på å teste opptil x3 per dag :D

Jeg testet hver dag etter jobb, altså på ettermiddagene, men når det begynte å skje ting på torsdag så fant jeg ut at jeg skulle teste to ganger om dagen, bare for å følge med :)

Tror jeg stater med morgenen som jeg pleier, også ta en til test etter jobb utover uka :) Eneste jeg tenker på da er at urinen kan være litt utvannet om ettermiddagen , særlig etter trening..? Håper EL kommer før helga, da vi får besøk av svigers fra lørdag til søndag :p kan jo bli interessant :hilarious:
 
Ja det er jo kanskje noe du må være litt ops på, men du kan jo teste senere på kvelden :happy: du er ikke hjemom før trening da? Ser for meg at det kanskje blir litt styr å ta testen på jobb, eller treningssenteret :hilarious: Selvom det sikkert er fullt gjennomførbart :p
 
Ja det er jo kanskje noe du må være litt ops på, men du kan jo teste senere på kvelden :happy: du er ikke hjemom før trening da? Ser for meg at det kanskje blir litt styr å ta testen på jobb, eller treningssenteret :hilarious: Selvom det sikkert er fullt gjennomførbart :p

Det går nok på det ene eller andre viset, men kanskje ikke på Sats :hilarious:
Første EL test gikk av i dag, som forventet ikke positiv, men ble en strek om ikke annet :)
 
Back
Topp