Skravletråd januar

Ja, lettvindt og billig er bra. Det koster dog 1700 å ha det der for søsken som ikke har begynt på skolen er det avklart. Vi får se hva vi finner på

Lykke til med planlegging:)
Når er den store dagen?
 
Dritt dag... trodde jeg var kommet meg litt ovenpå igjen... men Neida. Snakket akkurat med sjefen som spurte hvordan jeg hadde det. Og hva skjer da? Joda, jeg knekker sammen. Samme som nå når jeg skriver denne tråden. Jeg knekker sammen igjen... argh!!!
 
Dritt dag... trodde jeg var kommet meg litt ovenpå igjen... men Neida. Snakket akkurat med sjefen som spurte hvordan jeg hadde det. Og hva skjer da? Joda, jeg knekker sammen. Samme som nå når jeg skriver denne tråden. Jeg knekker sammen igjen... argh!!!
[emoji173]️[emoji173]️ sender en god klem.
 
Mhm
Jentene slipper unna å guttene får skylda ....
Ikke fått svar av inspektør, 3 dagee siden de fikk mail sist..
Ei anna har sendt mail til rektor så får vi se
Det er jo fryktelig dårlig, det burde jo virkelig være noe de tok tak i og ordnet opp i.
 
Hva skal jeg finne på til lunsj i dag da? for meg selv greit nok, vi har egg og vi har bacon, eller jeg har pizzarester i kjøleskapet og jeg har alltids brød og pålegg.

Men så er det frøken grøt-nekt da. Snart 13 mnd gammel, min mor preker at barn skal ha grøt til de er minst to, eller er det tre år. Og denne jenta her, hun har de siste par ukene nektet å spise grøt.

Jeg kan alltids lage en porsjon grøt. Jeg får vanligvis inn 2-3 skjeer med litt styr. I går kveld spiste hun opp porsjonen jeg laget, men da fordi jeg tok henne på fanget og lirket det inn... og hadde vel laget ca 1/4 porsjon...sånn smaksprøvemengde som vi drev med i sommer.... Ungen må jo ha mat.

Til frokost fikk hun joghut, men da er det oppbukt for i dag, liksom...
 
God kveld jenter.
Har dere planer for kvelden?
Her skal jeg ut og trene så fort lille U er i seng
 
Legge minstemor, som er godt på overtid da barnedansen var et kvarter forsinket, og allerede varer til et kvarter etter hun pleier begynne å spise når det er i rute og mannen jobbet så hun måtte være med.

De to eldste skal spise snart og legge seg selv.

Så skal jeg jobbe når yngste sover. Er planen
 
Legge minstemor, som er godt på overtid da barnedansen var et kvarter forsinket, og allerede varer til et kvarter etter hun pleier begynne å spise når det er i rute og mannen jobbet så hun måtte være med.

De to eldste skal spise snart og legge seg selv.

Så skal jeg jobbe når yngste sover. Er planen

Hva skal du jobbe med?
 
Hva skal du jobbe med?
Jobben min.

Jeg er regnskapsfører og selv om jeg har ulønnet permisjon nå egentlig så jobber jeg litt på kveldstid hjemmefra. Avlaster noen kollegaer i årsoppgjøret
 
Åhh. Men føring av aktuar er ganske kjedelig altså. I alle fall å gjøre det samme 33 ganger. I alle fall når jeg er ferdig med 14 av dem... Og har holdt på en time. Og er trøtt. Og snuppa falt ut av senga så nå ligger jeg og trøste-ammer
 
Åhh. Men føring av aktuar er ganske kjedelig altså. I alle fall å gjøre det samme 33 ganger. I alle fall når jeg er ferdig med 14 av dem... Og har holdt på en time. Og er trøtt. Og snuppa falt ut av senga så nå ligger jeg og trøste-ammer
 
Den følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]
 
Back
Topp