Bugaboo buffalo el. Britax smile 2

Vosh

Andre møte med forumet
Hei!

Nå står jeg mellom disse to vognene og synes det er veldig vanskelig å velge. De er jo ganske like egentlig, i størrelse og bruk, men er det noen som har synspunkter på hva som er bedre med den ene eller den andre? Buffaloen er jo veldig populær for tiden og jeg ser den overalt, men jeg er litt skeptisk til at sittedelen ikke kan legges flat når babyen skal sove. Er veldig usikker på hvor viktig det er å få lagt den flatt?
 
Vi har Buffalo og er superfornøyd! Sportsdelen kan legges helt flat. De sitter bare med bena litt opp på et vis, det er iallfall ergonomisk riktig. Det er mest det at det ikke ser flatt ut, men det er altså det. Vi byttet til og m til sportsdelen da han var 5,5mnd, fordi han er så nysgjerrig. Sover veldig godt i den enda (nå 14mnd).
 
Hei!

Nå står jeg mellom disse to vognene og synes det er veldig vanskelig å velge. De er jo ganske like egentlig, i størrelse og bruk, men er det noen som har synspunkter på hva som er bedre med den ene eller den andre? Buffaloen er jo veldig populær for tiden og jeg ser den overalt, men jeg er litt skeptisk til at sittedelen ikke kan legges flat når babyen skal sove. Er veldig usikker på hvor viktig det er å få lagt den flatt?
En stor fordel med smile 2 er prisen. Du får den helt ned i 5300 på lekmer.no, inkl. vognbagen.

Vi gikk for den.
 
Jeg liker sportsdelen på smile 2 best, mer tradisjonell og babyen har plass til litt leker osv nedi der. Buffalo synes jeg virker litt som om babyen sitter på et brett. Ikke så lunt heller. Men den er ho superpoppis, så antageligvis fin den og!

Smile 2 sin sportsdel ser ikke så lang ut, så muligens en vogn man vokser (for) fort ut av? Fordel at den er så nett og fin foran! Det er også en vogn hvor babyen er høyere opp enn buffalo. Fint for høye foreldre.
 
Ville dratt og prøvd de :) Viktig at man liker trillekomforten og hvordan de kan legges sammen fks. Og tenke på hvordan du bor og skal bruke den
 
Takk for alle tips :) Det ble en Britax smile 2 på meg til slutt. Mest pga at sittedelen kan legges flatt og at jeg fikk et godt tilbud på den, så den ble halvparten av prisen til Bugabooen. Ellers er de veldig like på mange måter. Foreløpig står den bare å venter på at aprilbarnet skal komme, men jeg er likevel veldig fornøyd så langt :)
 
Back
Topp