Noen som har reist på ferie i uke 32? Fly ok?!

SA-87

Blir kjent med forumet
Har egentlig sagt ja til å reise til Italia,Milano med familie men nå lurer jeg på om det var lurt av meg?! :facepalm::nailbiting:
Ikke den lengste flyturen, er bare 3-4dager og jeg bor på et fint hotell, men det er jo fortsatt utlandet med tanke på listeria,toxop. osv.. Har du reist i siste del av sv.skapet? Hva var negativt eller positivt?
 
Har egentlig sagt ja til å reise til Italia,Milano med familie men nå lurer jeg på om det var lurt av meg?! :facepalm::nailbiting:
Ikke den lengste flyturen, er bare 3-4dager og jeg bor på et fint hotell, men det er jo fortsatt utlandet med tanke på listeria,toxop. osv.. Har du reist i siste del av sv.skapet? Hva var negativt eller positivt?

Det er ikke noe problem så lenge du har et fint svangerskap. Jeg reiste til middelhavet når jeg var 34 uker, det gikk kjempe bra. Bare vær obs på hygiene med maten og ta litt mer forhåndsregler enn du ville gjort i Norge med tanke på listeria, toxo osv...
Drikk masse vann på flyturen, bruk kompress sokker og beveg deg med jevne mellomrom.
Lykke til
 
Jeg reiste tom uke 36.
 
Back
Topp