Lørdag, legevakt, barneavd..

Lemy2

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Lille har vært i dårlig form i en uke med 6-8 bleier med løs avføring og slim..
Har og fått utslett over kroppen, og vært sløv..
Nå må jeg kutte ut alt av melk i ett par dager..
Veldig gla for at alle prøvene var fine, heldigvis!! At hun er frisk er det viktigste!
Jeg har fullpumpet i 8 uker og er gørr sliten!! ( hun tar bare ene siden ) gjort siden fødselen.
Har kjøpt mme uten melk for og prøve, og vurderer på sikt og gi meg på mm.. Er så sliten i tillegg..
Noen som vet hvordan stoppe produksjonen på sikt?
Blir ikke til og begynne med det enda, er ikke sikkert det blir heller..
Men kjenner fullpumpingen gjør meg utslitt psykisk..
Men lille er frisk, og det er det viktigste i kveld <3
 
uff.. så bra hun er frisk da hvertfall :) Her ammer jeg ikke, og ikke orket jeg pumping heller denne gangen (har ei på litt over året i tillegg til mini på tre uker, så pumping har jeg ikke tid til dessverre). Her var vi også på barneavdelingen over natta forrige fredag til lørdag da hun kastet opp masse masse og var på vei til å bli uttørket. Fikk resept på nutramigen som er mme uten kumelkproteiner.

For å stoppe produksjon er det luret og binde noe stramt (type så du akkurat får puste) over brystene. Da tror de at de er fulle og produserer mindre melk. Så når du kjenner det er fullt og du begynner å få spreng aå kan du pumpe ut akkurat så det ikke er vondt. da går produksjonen fort ned om du bestemmer deg for det. Skjønner godt du er sliten! Hpldt på sånn i fjor med første, og man føler at man ikke gjør noe annet hele dagen enn å pumpe, mate og koke flasker...

lykke til :)
 
Melkeproduksjonen sank gradvis da jeg begynte å gi mme sist. :) ellers så kan lege skrive ut noe som stopper produksjonen også har jeg hørt.
 
Huff, god bedring :)
 
Takk for mange gode råd, ja det beste er jo at hun er frisk og fin <3
Var så redd for hun var dehydrert, men var godt å bli tatt ordentlig på alvor og syns legen var flink! :)
Han var litt bekymret for de bleiene og ville vi skulle ha lav terskel for og kontakte barneavd.
Nå er vi klar for en ny dag, så ser vi det litt an.
Begynte med mme uten melk i går så ser vi om utslettet forsvinner :)
 
Back
Topp