Hvis du er innom her så......:)

Syngende Elsa dukke :/
Frost, Frost og atter Frost... :/
Karsten og Petra bøker
Løveungen og Frøken Kanin bamser
Klær (paljetter, glitter, kjoler, skjørt, pelsvester og annet dill er visst veldig populært hos vesla :p)
Dukker, dukkehus og dukkeutstyr

Der her er 2-åringens ønsker. Mamma'en sin ønskeliste ser ikkje helt slik ut ;)
Hva ønsker du deg til henne??:)
 
Saccosekk
Hestra votter
Ulltøy og hjemmestrikk
Fine hverdagsklær
Bøker (gjerne Karsten og Petra altså ;) )
Skipakke
Elsadukke uten musikk :D

Blant annet :)
Ser du har mye av det vi ønsker oss for henne også!

Ååå gleder meg så til jula med henne fremover. Nå begynner de jo å få mer glede av sånne ting som jeg gleder meg over!
 
Her er det Mikke Mus Klubbhus som gjelder :p så vi har kjøpt Mikke Mus tog som man kan sitte og kjøre på (eletrisk) med togskinner.

Ellers ønsker han seg

-fler brio tog skinner og tog
- ullklær
-eletrisk lekeverktøy
-nye badeleker
- pusslespill og bøker

Synest det er litt vanskelig å ønske seg ting for han har igrunn det meste av både leker og klær :p luksus problem
 
Her er det Mikke Mus Klubbhus som gjelder :p så vi har kjøpt Mikke Mus tog som man kan sitte og kjøre på (eletrisk) med togskinner.

Ellers ønsker han seg

-fler brio tog skinner og tog
- ullklær
-eletrisk lekeverktøy
-nye badeleker
- pusslespill og bøker

Synest det er litt vanskelig å ønske seg ting for han har igrunn det meste av både leker og klær :p luksus problem

Brio er så flott. Kvalitetsleker som holder i årevis :) Vi fikk det mamma og pappa hadde av Brio togbane, noen år tilbake, og det er like fint 30+ år etterpå.

Her har ikkje vesla fått leker siden bursdagen, så tror det blir litt stas med påfyll til jul. Men går nok tilbake til favorittdukken sin etterpå likevel tenker eg ;)
 
Brio er så flott. Kvalitetsleker som holder i årevis :) Vi fikk det mamma og pappa hadde av Brio togbane, noen år tilbake, og det er like fint 30+ år etterpå.

Her har ikkje vesla fått leker siden bursdagen, så tror det blir litt stas med påfyll til jul. Men går nok tilbake til favorittdukken sin etterpå likevel tenker eg ;)

Ja brio tog holder i generasjoner :) min foreldre har en kasse han får leke med når vi er der, like gode enda!
 
Her er det Elsa og Anna :)
Drikkeflaska
Ullkläder i rosa . Hon har börjat å nekta å ta på ullkläder som hon har arva fra storebroren som er marinblå:p
Er jo rooooosa som er kult da!:D
 
Noen 2-åringer som er spente på nissen???:)
 
Hahaha min 2 åring er veldigt spent :).
Hon syns de var en merkelig nisse med solbriller Igår i juletrefesten:p:p
Haha.. moro da! Nå begynner de jo å bli så store at de skjønner mer[emoji16]
 
Han er blitt enda lengre...Nå er han 2 år og 1 måned. 98 lang og 14,4 kg. Snakker mye tydeligere og har nydelig sans for humor.

Er snill og god med lillesøster på 10 måneder.

Dakkar lille gullet vårt, han hadde fått øyekatarr da jeg hentet han i barnehagen i dag. Rett på legevakten, fordi vi skal på noen dagers seilas nå fremover.
 
Han er blitt enda lengre...Nå er han 2 år og 1 måned. 98 lang og 14,4 kg. Snakker mye tydeligere og har nydelig sans for humor.

Er snill og god med lillesøster på 10 måneder.

Dakkar lille gullet vårt, han hadde fått øyekatarr da jeg hentet han i barnehagen i dag. Rett på legevakten, fordi vi skal på noen dagers seilas nå fremover.
2 år 1 Mnd ??
Tilhører dere hos oss på juli 2014 da??
 
Nei det skjer ikkje mye. Har vart inne flera ganger prøvd å skriva litt men ikkje enkelt nær det ikkje e så mangen som er her
Jeg har glemt litt av det, for å være ærlig. Fikk baby igjen i mars og vært mest i den termingruppa. Hvordan er det med dere? Flere som har fått barn igjen? :) Dette ble nr 3 hos oss og nå har vi valgt å si stopp. Er mildt sagt hektiske dager og jeg er supersliten for tiden.. Men det blir vel bedre etterhvert. :)
 
Back
Topp