P-sprøyte

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som ha erfaringer med p-sprøyte?

Har brukt p-plaster før, men blir så stygge merker av dem, jeg klør, og blir så sår i underlivet av en eller annen grunn...!
En venninne av meg satte inn spiral en stund siden, og hun fikk det kviseutbruddet så tørr ikke prøve det..
 
Jeg hadde det for ca.10 år siden. Ikke god erfaring da jeg fikk så vondt under samleie da. Når jeg sluttet med den forsvant smertene.
 
Kvisene går jo bort igjen akkurat som de fleste andre bivirkninger går over.
Hvis spiral er det beste for deg sånn eller, så tåler du vel å muligens(!) få litt kviser en bitteliten periode?
Det finnes det dessuten medisiner for. ;)
 
Jeg brukte p-sprøyte i ca 10 år. Det funket kjempefint, følte ingen bivirkninger og hadde aldri mensen :)
 
Hadde p-sprøyta for en del år siden. Hadde mens i 30-35 dager og pause en uke før det startet igjen.. ga meg etter 6 mnd..
 
Noen som ha erfaringer med p-sprøyte?

Har brukt p-plaster før, men blir så stygge merker av dem, jeg klør, og blir så sår i underlivet av en eller annen grunn...!
En venninne av meg satte inn spiral en stund siden, og hun fikk det kviseutbruddet så tørr ikke prøve det..

Anbefaler IKKE!

Jeg hadde den i noen år og slet i nesten 4år med å få mensen regelmessig igjen og tok da lang tid før jeg ble gravid.

Har hørt andre si det samme.
 
Back
Topp