Fall på isen og fødsel

Så godt å høre at dere har fått en fighter! Gratulerer så mye og håper alt står bra til med mor, far og barn <3 vil også nevne at min sønn var litt prematur selv, og var mye som skjedde siden han hadde startvansker med pust og lungekollaps og usj.. var så mye som skjedde. Der og da var jeg veldig nervøs og tenkte at den dagen vi dro hjem, så kom alt til å bli bra igjen. Det ble det ikke, jeg hadde sånn enorm skyldsfølelse og ville ikke si noe eller klage. Det var veldig dumt av meg. Så om det skulle oppstå, ikke vær redd for å si ifra. Via helsestasjon kan du komme i kontakt med en sykepleier innen psykiatri (usikker om dette er standard på alle helsestasjoner) som kan være en fantastisk støtte og hjelp. Lykke til alle sammen <3 herlige tider i vente
 
Gratulerer så mye! Også så godt at du tok kontakt, og at alt gikk fint. Flott å høre han er en fighter [emoji173] Har ei fra uke 34, men med vekt å 1619gram. Litt tøft i starten, men det gikk veldig fint. Nytt tiden og ta vare på dere selv. Masse lykke til.
 
Back
Topp