Høsten

Så deilig med stor plass :D ser ut som om dere koser dere masse :)
Hei.
Går det bra alle sammen?
Vi har det greit i varmen.. Enkelte dager er det 42-43 g, og da holder vi oss stort sett inne. Strømmen går gjerne i mange timer hver dag, så ikke så gøy.. Ikke alltid naboene er hjemme og får satt på den maskinen, som gjør at strømmen fortsetter :(

Ungene gleder seg veldig til å komme hjem til norsk mat og bhg.

Wael har bursdag fredag, så vi tenker å muligens gå ut å spise/tivoli etc..
Vi drar til Tunisia 22-23/10 og flyet går til Paris 24. Så blir vi i 1 natt, før vi flyr til Norge. Gleder meg til å fryse litt haha. Hadde ikke trodd jeg skulle si det :D

Ungene snakker og forstår veldig mye nå, så det er gøy.

Jeg snakker mer enn noen gang, og kan kommunisere med familien om alt mulig rart .. Selvom jeg snakker langt fra perfekt, så er det en god start :)

Ha en fin dag folkens :)
 
Er ganske stille ja :p
Det skjer så mye her, med jobb og unger og hverdagen...
 
Her går dagene unna med jobb, bhge, skole, sfo og alt som er:) Nå er det snart jula som står for døren, gleder meg som en liten unge til snøen kommer, det er så gøy å ake, stå på ski og bygge snømann med barna:D Har småjuksa litt å tent julelysene ute i busken:p Håper dere alle har det bra:) legger med et lite Halloween bilde oss:)
1478126652518.jpg
 
Her går dagene unna med jobb, bhge, skole, sfo og alt som er:) Nå er det snart jula som står for døren, gleder meg som en liten unge til snøen kommer, det er så gøy å ake, stå på ski og bygge snømann med barna:D Har småjuksa litt å tent julelysene ute i busken:p Håper dere alle har det bra:) legger med et lite Halloween bilde oss:)
Vis vedlegget 205679
Så koselig bilde av dere! :D morro at du stikker innom her også :)

Hvordan går det med dere? Fått utredning på E?

Gleeeder meg til desember jeg også. Er så deilig å være i permisjon i desember :rolleyes:
 
Hallo jenter! Lett å ikke få tatt seg tid til skravling lenger ja! Nesten så jeg ikke er innom fb engang haha.. men heldigvis er det fleste av dere på snapchat, så får jo med meg bildene og videoene dere sender/legger ut :D noe som er veldig gøy og koselig <3

Artig bilde av dere Mammatil2... <3 jentene tar deg nesten igjen med høyden:eek: hvordan er det med dere? :)

lennypenny, hvordan er det å være tilbake i norge? :)

Endelig har snøen kommet :D og det i en veldig stor grad! :) jeg er forkjøla, og det er vel resten av gjengen her å haha..men dem har litt midlere variant enn meg :) ellers er alt bra.. men jeg leter etter jobb! Ikke noe fast å få enda, og dagpengene er vel så og si ferdig! I tillegg så er sambo arbeidledig nå å, for dem måtte gi opp noen stillinger!.. han er snart ferdig med studiene da, så vi håper han kan klare å finne en jobb etter det :)
 
Så koselig bilde av dere! :D morro at du stikker innom her også :)

Hvordan går det med dere? Fått utredning på E?

Gleeeder meg til desember jeg også. Er så deilig å være i permisjon i desember :rolleyes:

Ja, er innom her av og til ennå:)
Hehe, jeg er som en unge selv, så på halloween og til jul gleder jeg meg nok like mye som kidsa;) Synes det er så stas.

Alt er bare bra med oss. Mannen er ennå plaget av skaden(e) han fikk i arbeidsulykken. Vi har vært hos flere forskjellige private spesialister, da det offentlige ikke finner ut av hva som er galt. Benet hans ser greit ut, men spesialisten vi var hos i september fant ut at han nok har en stor prolaps i ryggen, når det er skiveutglidning så kommer ofte symptomer med at man har vondt i benet, da nervene sender signaler ut dit også. Så vi venter nå svar på MR han tok av ryggen for ei uke sia. Håper vi nå kan komme oss videre og at han da evt blir operert å kan bli seg selv igjen og ha minst mulig smerter. Han jobber 70%, men vil utdanne seg innenfor data, fysisk jobb er for smertefullt for han nå. Heldigvis har jeg mye energi til barna og har det fint. Er blitt innvilget ung ufør og det har gitt meg en stor ro oppi alt!

Barna har det bare bra:D Emmeth er for det meste frisk nå, får fortsatt astmamedisiner daglig, men da kun morgen/middag/ kveld! Legene blir ikke klok på han. Hjertet feiler intet, så det er utelukket. De tror det går på nervesystemet og skal ta flere tester som går på immunforsvaret. Skal inn igjen i februar.

Ja, er godt å ha god tid å være hjemme i desember:) Når er du ferdig med permisjonen? Trives du godt som tobarnsmor?:) For noen skjønninger du har:rolleyes:
 
Hallo jenter! Lett å ikke få tatt seg tid til skravling lenger ja! Nesten så jeg ikke er innom fb engang haha.. men heldigvis er det fleste av dere på snapchat, så får jo med meg bildene og videoene dere sender/legger ut :D noe som er veldig gøy og koselig <3

Artig bilde av dere Mammatil2... <3 jentene tar deg nesten igjen med høyden:eek: hvordan er det med dere? :)

lennypenny, hvordan er det å være tilbake i norge? :)

Endelig har snøen kommet :D og det i en veldig stor grad! :) jeg er forkjøla, og det er vel resten av gjengen her å haha..men dem har litt midlere variant enn meg :) ellers er alt bra.. men jeg leter etter jobb! Ikke noe fast å få enda, og dagpengene er vel så og si ferdig! I tillegg så er sambo arbeidledig nå å, for dem måtte gi opp noen stillinger!.. han er snart ferdig med studiene da, så vi håper han kan klare å finne en jobb etter det :)

Ikke så lett å få tid til alt når hverdagen setter inn:) Ikke verst det er litt liv innpå her ennå. Gøy å fortsatt følge med på hvordan dere alle har det, da jeg ikke har snap eller Facebook:p

Haha, ja, kan love deg at jentene vokser i rekordfart nå:eek: Jeg er lav da, kun 158 cm høy, men jentene er snart 140 cm begge to, er kun 5 cm forskjell mellom dem:p Så de vokser snart forbi meg:) Alt er bare bra her eller, se svaret over her:)

Så leit at mannen din er blitt arbeidsledig:( Håper han får fort jobb når han er ferdig med studiene og at du også finner en jobb:) Ønsker dere alle en riktig god bedring og håper dere snart er friske hele gjengen:) Vinteren er her for fullt nå med snø, er så gøy å endelig kunne ake å herje rundt i snøen igjen:D:D:D
 
Ikke så lett å få tid til alt når hverdagen setter inn:) Ikke verst det er litt liv innpå her ennå. Gøy å fortsatt følge med på hvordan dere alle har det, da jeg ikke har snap eller Facebook:p

Haha, ja, kan love deg at jentene vokser i rekordfart nå:eek: Jeg er lav da, kun 158 cm høy, men jentene er snart 140 cm begge to, er kun 5 cm forskjell mellom dem:p Så de vokser snart forbi meg:) Alt er bare bra her eller, se svaret over her:)

Så leit at mannen din er blitt arbeidsledig:( Håper han får fort jobb når han er ferdig med studiene og at du også finner en jobb:) Ønsker dere alle en riktig god bedring og håper dere snart er friske hele gjengen:) Vinteren er her for fullt nå med snø, er så gøy å endelig kunne ake å herje rundt i snøen igjen:D:D:D

Nei og merker det spesielt etter at Emira begynte på skolen! Hverdagene blir enda mer rutinemessig, og flyr av gårde i en stor fart! Tenk nå er det ikke lenge til juleferie, og da er dem halveis i skoleåret alt:eek::oops::rolleyes: skjønner nå hva folk mente at året går enda raskere når man har fått skolebarn i hus :p
Nei du jeg savner deg spesielt på snapchat! *hint hint* :) blir mye mer bilder og videoklipp fra hverdagene der enn her ;)

Hahaha du blir nok den lille mamman dems etterhvert du:p:rolleyes::D lange jenter du har :) 2 av mine er også høye. Men jeg er 170 da, så dem har litt igjen før dem tar meg igjen:p

Ja, men sånt skjer under dårlige tider.. han var glad for å slippe å jobbe der mer..men er økonomien som er verst!
Tusen takk :) ser ut til at de andre har bitt så og si friske..og jeg er på god vei jeg å :D
Jaah <3 første snøen er alltid morsom! Spesielt når det kommer så mye :D:D:D

Godt å høre at Emmeth stort sett er frisk nå <3 tøffingen! Håper dere finner mer ut av hva det er med han! Men viktigste er at han har det bedre nå :)
 
Her går dagene unna med jobb, bhge, skole, sfo og alt som er:) Nå er det snart jula som står for døren, gleder meg som en liten unge til snøen kommer, det er så gøy å ake, stå på ski og bygge snømann med barna:D Har småjuksa litt å tent julelysene ute i busken:p Håper dere alle har det bra:) legger med et lite Halloween bilde oss:)
Vis vedlegget 205679
Så fint bilde av dere :) Fine barn og mor :)
Hvordan går det med dere? Har du snap? :)
 
Hallo jenter! Lett å ikke få tatt seg tid til skravling lenger ja! Nesten så jeg ikke er innom fb engang haha.. men heldigvis er det fleste av dere på snapchat, så får jo med meg bildene og videoene dere sender/legger ut :D noe som er veldig gøy og koselig <3

Artig bilde av dere Mammatil2... <3 jentene tar deg nesten igjen med høyden:eek: hvordan er det med dere? :)

lennypenny, hvordan er det å være tilbake i norge? :)

Endelig har snøen kommet :D og det i en veldig stor grad! :) jeg er forkjøla, og det er vel resten av gjengen her å haha..men dem har litt midlere variant enn meg :) ellers er alt bra.. men jeg leter etter jobb! Ikke noe fast å få enda, og dagpengene er vel så og si ferdig! I tillegg så er sambo arbeidledig nå å, for dem måtte gi opp noen stillinger!.. han er snart ferdig med studiene da, så vi håper han kan klare å finne en jobb etter det :)
Det er veldig godt å være tilbake, minus kulden haha! Men ungene er meget fornøyd for å være med venner i bhg igjen :)

Jeg har som dere vet, ligget rett ut siden fredag med streptokokker .. skikkelig fælt! Fra Mina sitt øre renner det masse verk, så legen ville ta en kikk i øret hennes i dag. Håper ikke hun trenger medisin :(

Mamma,søsteren min og barna kommer på dagstur i dag. Så det er veldig hyggelig :)

Så synd han mister jobben :( Håper han finner noe raskt og at du også gjør det...
søker på jobber hele tiden selv, så håper det dukker opp noe. Klarer ikke jobbe 100% , da jeg sliter sånn med hodepine, men deltid er fint :)
 
Nei og merker det spesielt etter at Emira begynte på skolen! Hverdagene blir enda mer rutinemessig, og flyr av gårde i en stor fart! Tenk nå er det ikke lenge til juleferie, og da er dem halveis i skoleåret alt:eek::oops::rolleyes: skjønner nå hva folk mente at året går enda raskere når man har fått skolebarn i hus :p
Nei du jeg savner deg spesielt på snapchat! *hint hint* :) blir mye mer bilder og videoklipp fra hverdagene der enn her ;)

Hahaha du blir nok den lille mamman dems etterhvert du:p:rolleyes::D lange jenter du har :) 2 av mine er også høye. Men jeg er 170 da, så dem har litt igjen før dem tar meg igjen:p

Ja, men sånt skjer under dårlige tider.. han var glad for å slippe å jobbe der mer..men er økonomien som er verst!
Tusen takk :) ser ut til at de andre har bitt så og si friske..og jeg er på god vei jeg å :D
Jaah <3 første snøen er alltid morsom! Spesielt når det kommer så mye :D:D:D

Godt å høre at Emmeth stort sett er frisk nå <3 tøffingen! Håper dere finner mer ut av hva det er med han! Men viktigste er at han har det bedre nå :)

Haha, ja, jeg er liten;) Får nok høye jenter, de har lengden til pappaen sin:p

Ja, er helt sprøtt hvor fort tiden flyr når de har begynt på skolen, rart å tenke på, at om 1 1/2 år har jeg 3 skolebarn:D

Synd han mistet jobben, er tungt når det er mindre penger å rutte med,absolutt:( Bra han ikke tar det så tungt når han ikke trivdes med jobben, håper han finner en ny jobb snart:)
Mannen her er igang med ny utdannelse nå også, blir å drive med data. Programmering.. Litt mindre penger en liten stund, men så blir det mer når han er ferdig utdannet, får tenke positivt;)

Så godt dere er begynt å bli friske, ikke noe som er bedre enn friske barn om vinteren:) Har fått en masse snø her, så det er super gøy, håper bare den snart blir kram så vi kan bygge snømann:D

Ja, Emmeth er betydelig bedre*bank i bordet* Så nå håper vi det holder seg sånn gjennom resten av vinteren også:rolleyes:

Nei, har ikke snap og får det nok ikke heller, trives svært godt med å være litt privat;)
 
Så fint bilde av dere :) Fine barn og mor :)
Hvordan går det med dere? Har du snap? :)

Takk♡ Her er alt bare bra. Ungene trives og har det gøy, merker hvor stor glede de har av hverandre nå alle 3:) Hvordan går det med dere? Trives dere i Norge? Har du kommet deg etter streptokokkene? :confused: uff, det er ganske så smertefullt. Nei, jeg har ikke snap, dessverre!
 
Takk♡ Her er alt bare bra. Ungene trives og har det gøy, merker hvor stor glede de har av hverandre nå alle 3:) Hvordan går det med dere? Trives dere i Norge? Har du kommet deg etter streptokokkene? :confused: uff, det er ganske så smertefullt. Nei, jeg har ikke snap, dessverre!
Det er gøy når ungene er større og leker med hverandre :) Så godt å høre at dere har det så bra :)
Sliter så mye med magen pga antibiotikaen... ingenting hjelper... ligget slått ut mer eller mindre i 4 dager.. kvalme og magesmerter :(

Er glad vi er tilbake i Norge. Ble for varmt altså hehe :) Går det bra med Emmeth? :)
 
Det er veldig godt å være tilbake, minus kulden haha! Men ungene er meget fornøyd for å være med venner i bhg igjen :)

Jeg har som dere vet, ligget rett ut siden fredag med streptokokker .. skikkelig fælt! Fra Mina sitt øre renner det masse verk, så legen ville ta en kikk i øret hennes i dag. Håper ikke hun trenger medisin :(

Mamma,søsteren min og barna kommer på dagstur i dag. Så det er veldig hyggelig :)

Så synd han mister jobben :( Håper han finner noe raskt og at du også gjør det...
søker på jobber hele tiden selv, så håper det dukker opp noe. Klarer ikke jobbe 100% , da jeg sliter sånn med hodepine, men deltid er fint :)

Sent svar, men heller det enn aldri haha :p

Kulda er vel verst ja, men alltid godt å komme hjem :) Hvordan ble det med øret til Mina? Måtte hun få medisin?

Han vil ikke søke før han er ferdig med studiene..jeg har levert åpen søknad mange steder. men er det ikke noe ledig, så ansetter dem jo ikke:p ikke lett å få seg fast jobb! Du er ikke mer vikar på apoteket eller?
 
Haha, ja, jeg er liten;) Får nok høye jenter, de har lengden til pappaen sin:p

Ja, er helt sprøtt hvor fort tiden flyr når de har begynt på skolen, rart å tenke på, at om 1 1/2 år har jeg 3 skolebarn:D

Synd han mistet jobben, er tungt når det er mindre penger å rutte med,absolutt:( Bra han ikke tar det så tungt når han ikke trivdes med jobben, håper han finner en ny jobb snart:)
Mannen her er igang med ny utdannelse nå også, blir å drive med data. Programmering.. Litt mindre penger en liten stund, men så blir det mer når han er ferdig utdannet, får tenke positivt;)

Så godt dere er begynt å bli friske, ikke noe som er bedre enn friske barn om vinteren:) Har fått en masse snø her, så det er super gøy, håper bare den snart blir kram så vi kan bygge snømann:D

Ja, Emmeth er betydelig bedre*bank i bordet* Så nå håper vi det holder seg sånn gjennom resten av vinteren også:rolleyes:

Nei, har ikke snap og får det nok ikke heller, trives svært godt med å være litt privat;)

Hehe artig med høyden :D men har erfart at det plutselig kan stoppe igjen! Søsteren min fikk jo stemplet på seg når hun var liten at hun kom til å bli MINST 180 høy, for hun var høyere enn gjennomsnittet. Men så kom hun i puberteten og stoppa på 170 :p så jeg er spent på Emira og Leoh :) jeg lå jo på normalen i barndommen og er like høy som søstra mi haha..

Ja tenk bare 1,5 år til disse begynner på skolen:eek: farlig skremmende! Neste år er de størst i barnehagen:eek:

Er ganske tungt med så lite penger..eneste inntekten er jo hans dagpenger!! Og evt det jeg jobber som vikar..men det er jo ikke hver mnd bestandig! Men vi fikk redusert bhg konstnad og emira slutter på sfo fra og med desember, så da betaler vi ca 2500kr i mnd istedenfor 7000! Haha en stor forskjell :p

Så det er data han å styrer med ja :D her også..men litt usikker på akkurat hva utdannelsen hans går innenfor haha..

Herlig at Emmeth har det så mye bedre :D så får vi virkelig krysse alt vi har for at det fortsetter sånn :)

Skjønner du liker det litt privat:D samme her :) men der inne har jeg kun de i denne gruppa som bruker snapchat, familie og nære venner :)
 
Sent svar, men heller det enn aldri haha :p

Kulda er vel verst ja, men alltid godt å komme hjem :) Hvordan ble det med øret til Mina? Måtte hun få medisin?

Han vil ikke søke før han er ferdig med studiene..jeg har levert åpen søknad mange steder. men er det ikke noe ledig, så ansetter dem jo ikke:p ikke lett å få seg fast jobb! Du er ikke mer vikar på apoteket eller?

Glemt å svare her haha! Sorry :D

Øret ble bra igjen takk og lov. Er det kun Liana som er dårlig hos dere? Tvi tvi for at dere slipper unna...!

Skal etter planen fortsette i praksis fra januar, må bare stikke innom å snakke med apotekeren en av dagene :)

Går det bra med dere ellers?:)
 
Back
Topp