Snart mamma til 3 vakre♡

møkkete badeand

Forelsket i forumet
Hei alle som gidder å stikke nesa si innforbi her :)
Veldig greit å ha ei dagbok her som eg kan oppdatere etterkvart som tida går. Tenker det blir veldig fint å ha en plass og sjå tilbake på også :)

Litt om meg
Er 23 år og bur i et stort hus sammen med sambuaren min. Han har en sønn fra tidligere forhold som er 6 år og sammen har vi en sønn født 5 april-14 og ei datter født 23 august-15. Skulle egentlig hatt en liten skatt no i desember også, men hadde en MA i veke 11 i mai. Er no 4+4 og kjenner litt på redselen for å oppleve MA enda en gang, men har en veldig god følelse på at det her skal gå bra :)

Hittil har eg ikkje mange symptomer. Kjenner litt på kvalmen, er ekstremt trøtt og kjenner det allerede begynner å skrangle litt i bekkenet:confused013
 
Gratulerer :) Denne gangen skal det gå bra :)
 
Gratulerer :) så spennende med med aldersforskjellen mellom de to mellomste :) får ca samme aldersforskjellen selv :) gikk det bra? Ammet du?

Denne gangen skal det gå bra vettu :) masse lykke til :)
 
Gratulerer :) så spennende med med aldersforskjellen mellom de to mellomste :) får ca samme aldersforskjellen selv :) gikk det bra? Ammet du?

Denne gangen skal det gå bra vettu :) masse lykke til :)
Takk :) ja, det gikk veldig bra! Amma -14gutten i 6 mnd før han nekta meir pupp, så når minsta kom fikk ho puppen for seg sjøl. Fullamma da i 5.5 mnd og delamma til ho var et år. Ingen problemer:)
Fantastisk aldersforskjell! Dei har så masse glede av kvarandre :)
 
6+4 i dag. Kvalmen kom for fullt på vei heim fra Trondheim forrige torsdag. Måtte stoppe i veikanten å spy:hungover: har ikkje kasta opp meir etter det heldigvis, men den kvalmen er grusom...
Ellers er eg oppblåst som en kval om kveldane, føler meg gravid i 6.mnd xsmile5 Skal til legen på mandag og forhåpentligvis sender ho henvisning til tidlig ul! Så er det første jordmortime på tirsdag, gleder meg til det:smiley-bounce012
 
Gratulerer :) det går nokk fint denne gangen skal du se :) masse lykke til hos deg :) gravid for første gang her , 5+5 , så spent og håper alt går fint
 
Uff, så kjipt at du skulle bli plaget med kvalme, håper det gir seg raskt :)
 
Jeii! Var hos legen i går for å få kvalmestillende og forhåpentligvis henvisning til tul. Det fikk eg, har time allerede 1 november! Både gleder meg og gruer meg til det, men håper og trur vi får ajå et bankende hjerte :)
Var på første jordmorkontroll i dag og. Er så glad i jordmora vi har her. Så enkel og prate med, forståelsesfull og god :) siden ho bere er her i kommunen kvar tirsdag og eg er student (alle veit vel om dei nye fraværsreglane..) så aa ho at vi kan ordne kontroller på føden på mandager. Kjempekoselig at ho vil gjer det for meg, så slipper eg å gå til legen kvar kontroll :)

Er 7+1 i dag♡
 
Jeii! Var hos legen i går for å få kvalmestillende og forhåpentligvis henvisning til tul. Det fikk eg, har time allerede 1 november! Både gleder meg og gruer meg til det, men håper og trur vi får ajå et bankende hjerte :)
Var på første jordmorkontroll i dag og. Er så glad i jordmora vi har her. Så enkel og prate med, forståelsesfull og god :) siden ho bere er her i kommunen kvar tirsdag og eg er student (alle veit vel om dei nye fraværsreglane..) så aa ho at vi kan ordne kontroller på føden på mandager. Kjempekoselig at ho vil gjer det for meg, så slipper eg å gå til legen kvar kontroll :)

Er 7+1 i dag♡
Så bra!
Kjekt med alt som ordner seg altså.
Lykke til på UL.
 
Fikk bytta ul-timen til mandag 7 nov. Veldig greit, så slipper eg fravær! ( har heimestudie på mandager)
Enda et pluss er at da er eg 9+0, og er over veke 8, som det gikk galt i sist!
 
Så bra. Både å slippe fravær og å være over en sånn milepæl. Krysser fingerne .
 
Back
Topp