Tips til inneplanter på et bad uten vindu?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Jeg trodde det gikk helt fint jeg, med to eføy som henger så pent ned fra hver side av speilskapet vårt, men de har faktisk DØDD! Og jeg dreper sjeldent planter... Noen som har forslag til noe annet fint og gjerne litt hengende/bølgende á la eføy. Og mest mulig frodig, ergo utgår f.eks. svigermors tunge. ;)
 
Har prøvd litt forskjellig her, men har endt opp med plastikk.. eneste som holder seg fint! Tror ikke det er bare mangel på vindu, men også noe med lufta generelt på bad..
håper noen andre har gode forslag
 
Ja, det kan se ut til at jeg kanskje må kaste inn håndkleet og ha plastikk-eføy på badet. Ellers har vi faktisk en zamioculcas på badegulvet! Takk for tips begge to. :)
 
Jeg trodde det gikk helt fint jeg, med to eføy som henger så pent ned fra hver side av speilskapet vårt, men de har faktisk DØDD! Og jeg dreper sjeldent planter... Noen som har forslag til noe annet fint og gjerne litt hengende/bølgende á la eføy. Og mest mulig frodig, ergo utgår f.eks. svigermors tunge. ;)
Og jeg som nettopp har kjøpt meg e eføy til badet mitt... får se hvor lenge den varer da, for jeg dreper forholdsvis jevnlig plantene mine uansett... :p
 
Og jeg som nettopp har kjøpt meg e eføy til badet mitt... får se hvor lenge den varer da, for jeg dreper forholdsvis jevnlig plantene mine uansett... :p

Eføy er egentlig ikke så lett å ta livet av, med mindre man ikke vanner den på evigheter så klart, men tror våre døde pga. mangel på lys... Det eneste man må passe på er om de får spinnmidd, kan lett få det, men da er det bare å spraye litt med grønnsåpevann. :)
 
Eføy er egentlig ikke så lett å ta livet av, med mindre man ikke vanner den på evigheter så klart, men tror våre døde pga. mangel på lys... Det eneste man må passe på er om de får spinnmidd, kan lett få det, men da er det bare å spraye litt med grønnsåpevann. :)
Ja d er litt mørkt der min står også, også trodde jeg jeg hadde gitt han masse vann, men var helt tørr etter bare et par dager da jeg kjøpte den! :O men passer på bedre med vannet nå, og om han ikke blir bedre flytter jeg han ut til stua, hvor d er mere lys! Takk for tips! :)
 
Jeg har aldri fått til noe som helst på rom uten vindu dessverre. Vurderer å prøve med en plantelampe på badet vårt.
 
Back
Topp