Flere mammaer som sliter med sykdom

Muligspire

Forelsket i forumet
...etter at mini staetet i bhg? Her går det stup i ett Jeg og frøkna bytter på å være syke. Snørr, feber og vondt i kroppen
 
Jepp!! Har vært mer eller mindre forkjøla, asmatisk og vondt i hals, ører og hode helt siden oppstart i august :/ Pluss ett par runder med diare... Blæh, jeg er så lei!
 
Har ikke vært syk ennå. Har kanskje blitt immun;) var mye syk når eldste begynte i bhg. Småen har hatt diaré og forkjølelse.
 
Jepp!! Har vært mer eller mindre forkjøla, asmatisk og vondt i hals, ører og hode helt siden oppstart i august :/ Pluss ett par runder med diare... Blæh, jeg er så lei!
Har så empati, det er (unnskyld uttrykket) dritkjett. Og når der først kommer et par, bra dager ja DA må det komme ei tann eller to Så dette med nattesøvn blir jo og et kapittel for seg. Har vel enda ikke sovet sammenhengende fra jeg har lagt meg til jeg har stått opp tror jeg.

Når den tid kommer er man sikkert på vei med nr 2 så da kommer alt en gang til ;-)
 
Har så empati, det er (unnskyld uttrykket) dritkjett. Og når der først kommer et par, bra dager ja DA må det komme ei tann eller to Så dette med nattesøvn blir jo og et kapittel for seg. Har vel enda ikke sovet sammenhengende fra jeg har lagt meg til jeg har stått opp tror jeg.

Når den tid kommer er man sikkert på vei med nr 2 så da kommer alt en gang til ;-)
Her har vi føst hatt 2 uker sykdom, deretter kom det 4 jeksler, så sykdom 2 uker igjen, og nå kommer 2 hjørnetenner. Har ikke sovet hele natten på flere mnd... Og nr 2 er på vei allerede :O Så trøttheten vi husker så godt er jo her med full styrke :O
 
Her har vi føst hatt 2 uker sykdom, deretter kom det 4 jeksler, så sykdom 2 uker igjen, og nå kommer 2 hjørnetenner. Har ikke sovet hele natten på flere mnd... Og nr 2 er på vei allerede :O Så trøttheten vi husker så godt er jo her med full styrke :O
Hørtes voldsomt ut! Jeg har egentlig ikke så mye å klage over likevel kanskje, men det føles så ille når man står i det :-(
 
Hørtes voldsomt ut! Jeg har egentlig ikke så mye å klage over likevel kanskje, men det føles så ille når man står i det :-(
Prøvde ikke å si at jeg har det verre :) Bare at jeg skjønner hva du mener. Er så tungt :( Heldigvis blir det bedre (forhåpentligvis) etter hvert.
 
Har så empati, det er (unnskyld uttrykket) dritkjett. Og når der først kommer et par, bra dager ja DA må det komme ei tann eller to Så dette med nattesøvn blir jo og et kapittel for seg. Har vel enda ikke sovet sammenhengende fra jeg har lagt meg til jeg har stått opp tror jeg.

Når den tid kommer er man sikkert på vei med nr 2 så da kommer alt en gang til ;-)
Ah, søvn... Husker sist jeg sov sammenhengende mer enn 3-4 timer, det var natta etter at hun fikk 5-mnd vaksinen, begynner å bli en stund siden nå :p

Vi er i tankeboksen på om vi blir å gå for en nr to eller ikke. Hun har en del plager pga refluks og matallergier, og det er en viss risiko for at nr to også får slike plager (selv om det ikke er automatikk i det), ikke sikker på om vi tør ta sjansen på en til slik runde.
 
Vi er sjuke støtt! Forkjølelse, feber snørr og tårer . Har vært sånn siden tidlig I august god bedring alle og vi får håpe vi blir herdet til jul
 
Her er kun minste som er syk støtt og stadig :p hatt 4 ørebetennelser allerede, penicillin allergi atopisk eksem og lett intoleranse for melk.. men ikke verre enn at vi skal gi melk litt etter litt for å øke toleransen.

Sove ei hel natt har hun (vi) aldri gjort.. men er selvsagt verre når det er sykdom i bildet..

Nå er ammingen ferdig så venter bare på at det skal gi resulterer (les mer søvn :p )
 
Back
Topp