Sportsvogn

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg har simo til småen, men min mor og stefar har klart å ødelegge denne. Så må nok ha ny vogn, og jeg finner ingen jeg liker.

Den må ha 4 faste hjul, full liggestilling, romslig, helst mulighet for å kunne ha han sittende mot meg og den må være god og trille.

Noen som har forslag? Jeg har heller ikke en formue å bruke på ny vogn, og hvertfall ikke akkurat nå...
 
Da hadde jeg valgt emmaljunga! :)

Har selv city cross og er kjempe fornøyd, dette er den mest solgte vogna til emmaljunga.

Dvs litt lavere, litt lettere, litt billiger ol, men samme sportsdel på den som eks edge og de store dyre vognene.
Holder seg lenge i pris, og har lav feil prosent på de.

Om du skal kjøpe ny, og har mulighet til å reise til svinesund/strømstad så anbefaler jeg kattis babyshop, vi sparte vel ca 5000kr for 4 år siden når vi kjøpte vogna der. (ink bag, sportsdel og tilleggsutstyr)

Ellers ligger det mange fine på finn. Nå er også 2017 kolleksjon kommet så enkelte butikker har salg på 2016 modellene. Stort sett bare farger som skiller.
 
Da hadde jeg valgt emmaljunga! :)

Har selv city cross og er kjempe fornøyd, dette er den mest solgte vogna til emmaljunga.

Dvs litt lavere, litt lettere, litt billiger ol, men samme sportsdel på den som eks edge og de store dyre vognene.
Holder seg lenge i pris, og har lav feil prosent på de.

Om du skal kjøpe ny, og har mulighet til å reise til svinesund/strømstad så anbefaler jeg kattis babyshop, vi sparte vel ca 5000kr for 4 år siden når vi kjøpte vogna der. (ink bag, sportsdel og tilleggsutstyr)

Ellers ligger det mange fine på finn. Nå er også 2017 kolleksjon kommet så enkelte butikker har salg på 2016 modellene. Stort sett bare farger som skiller.

Da skal jeg sjekke ut denne :)
 
Back
Topp