Habituell abort

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Min historie:
1 SA (fant det ut ved blødningen og var ikke planlagt.)
Har fått 2 barn etter dette uten problem.
Tredjeman ble det verre med. Totalt 2 SA, 1 BO og 1 MA før vi endelig ble gravide og fikk oss en gutt.
Nå prøver vi på fjerde. Minsten er 1 år gammel. Har allerede mistet 2 ganger siden mai dette året.
Forrige utredning sa oss ingenting. Konkludert med uflaks. Skal til klinikk Hausken for å be om råd. Hva kan gjøres? Eller må vi bare prøve til det klaffer en gang, slik som sist? :s
 
Jeg har også habituell abort og holder på med utredning..
Kan du ikke gå til legen og få blodfortynnende og crinone? Vet det er mange leger som skriver det ut til folk med mange aborter bak seg.
 
Last edited:
Jeg har også habituell abort og holder på med utredning..
Kan du ikke gå til legen og få blodfortynnende og crinone? Vet det er mange leger som skriver det ut til folk med mange aborter bak seg.
Skal be om det denne gangen ja. De sa at det ikke var vits sist, men nå tar jeg det jeg kan få.
 
Heisann.. så trist å høre om alle abortene.. jeg har selv habituell abort.. først ble vi uplanlagt gravid med nr 1.. så skulle vi prøve på søsken, men da gikk det galt 3 ganger... Jeg ble gravid under utredning, selv om vi fikk beskjed om å vente... Jeg er nå gravid i uke 30+6.. Fant ingen ting som var feil, eller som tilsa at jeg skulle miste, annet en uflaks.. Men jeg fikk crinone og fragmin av fertilitetsklinikken. Ikke sykehus.. Føler du at sykehuset kan være gjerrig på å gi deg hjelp, ring privat!
 
Jeg har mistet tre ganger siste året (sa uke 6, ma uke 9 og bo uke 10). Jeg ble utredet, men de fant ingen ting som skulle føre til abort. Jeg har for øvrig en sønn fra før. Legen min nevnte noe om hyperfertilitet ettersom jeg blir gravid veldig lett (kanskje alt for lett)

Nå er jeg gravid og er 11+2, og har troen på at det skal gå denne runden etter å ha vært på ul:) Jeg går på Crinone, men gjorde også det i de to forrige graviditetene.

Masse lykke til!
 
Så trist :( Jeg har blitt utredet for HA, de fant ingenting galt.. Som Nemis fikk jeg beskjed av legen at vi var "hyperfertile" for vi mistet i et kort tidsrom (mai-sept). Jeg fikk albyl-e denne gangen og alt ser fint ut så langt.
 
Back
Topp