Har du fått babyshower? Tror du du får det?

Fikk sist og det var veldig koselig! Men blir ikke noe denne gangen.
 
Alle mine nærmeste venner ordnet det i stand til meg, og det var så hyggelig ikke bare for gavene sin del, men for at mine nærmeste ville feire det at jeg skulle få en liten en. Følte på en måte at de tokk en del i graviditeten, håper jeg får det hvis jeg skulle bli gravid igjen :)
 
Trur ikke æ får. Få vænna og ingen av vænnan som like å organisere sånn, så blir vældi overraska om det plutselig skulle skje...
 
Jeg regner med at det blir en baby shower etter hvert, for venninna mi har bedt meg om å sende over liste over hvem jeg ønsker skal inviteres :) Spent!
 
Det er vanlig i venneflokken vår å arrangere det. Så håper og tror jeg får det :) De syns det er så stas og ordne til, så gleder meg til å si jeg er gravid når tiden er inne for det :)
 
Tror jeg får det siden mannen min spurte meg om "Ikke at du skal ha det eller noe, men bare sånn hvis du skulle hatt babyshower, hvem ville du hatt med da?" Han er ikke så flink med hemmeligheter :D

Jeg er faktisk den første i vennekretsen som får barn, så vi har ingenting som er vanlig der. Men tror som sagt jeg får, vet bare ikke når :)
Har egentlig ikke så veldig mange venner, så gruer meg egentlig litt.. Ser så mange bilder på facebook hvor folk legger ut bilde av babyshoweren sin med sånn 10-15 veninner.. Men setter såklart stor pris på de få jeg har :) <3
 
Jeg har ikke sansen for sånne ting, liker dårlig oppmerksomhet rundt "meg" (såpass mye at jeg har motforestillinger mot å gifte meg, holde selskap osv), så jeg håper ikke noen finner på noe. :) Dette er liksom mye mer privat for meg, jeg og kjæresten (og dyrene) skal bli en familie, som igjen blir en del av en storfamilie med besteforeldre og søskenbarn og sånn.
 
Tror ikke jeg får det. Må i så fall bli arangert av kollegaene, men forventer ikke noe.
 
Fikk babyshower forrige lørdag :) Min svigersøster som har stelt i stand i samarbeid med mine venninner og søster. Veldig hyggelig! :)
 
Jeg fikk:) uke 37.. Er førstemann ut, så arrangørene var litt usikre på hva og hvordan. Men jeg hadde det kjempe koselig:D
 
Fikk en kjempe fin overraskelse av nærmeste venninner og søstre og mor med babyshower ❤️ Det var utrolig gøy og koselig! ❤️❤️❤️:) :)
 
Jeg har fått :) en av familien og en av venninner :)
 
Back
Topp