Pris på kalendergaver

Kommer litt an på.. Prøver og ikke gjøre det så veldig dyrt. Maks 200 kr per unge tenker jeg. Da får de godteri noen dager og ting som hårstrikk, spenner, småbiler osv andre dager. De yngste får smoothies og småleker. På julaften får de strømper med godteri og eventuelt en felles film:)
 
Har ingen anelse. Prøver å begrense det, men blir fort 5-600kr. Kanskje noe mer også, husker ikke helt hva det kom på i fjor. Har kun en å tenke på da :) men har allerede kjøpt inn noen pakker, så sprer det utover, da virker det ikke som så mye :p
 
Blir ganske dyrt, men har i en del ting de hadde fått uansett, billetter til teater/kino, pysjamas, ullundertøy, sokker, tannbørste osv. Men mye billig også, Aner ikke pris.
 
Jeg funderer på å lage gavekalender til poden i år, han er da nesten 2 år og 4 mnd i adventstiden.
Kommer dog ikke til å bruke mye penger på gavene, ser for meg at det blir noen dager der han får f.eks noen nonstop. Tror nok han blir overlykkelig av det liksom ;)
Reelt sett ville jeg ikke brukt mer enn maks 300kr på den, så vi får se når jeg skal begynne på den :)
 
Minst mulig. Gir mest aktiviteter og opplevelser der
 
Det blir fort noen kr men har planlagt aktivitetskalender. Så da blir det og kinobilletter til meg og eldste. Samt litt hobbysaker, en ny pepperkakeform om jeg finner noen kule og slike ting. Har en felles kalender :)
 
Brukte 100kr på finn.no på en boks med julesanger og -aktiviteter, hun kommer til å være 2 år og 4 mnd så tenker at det ikke er nødvendig å bruke så mye på pakkekalenderen foreløpig.
 
Mellom600 og 1000kr :)
 
Jeg synes dette hørtes lite ut? Vet at mine venninner gir ca 2000 i hver kalender. Er dette mer enn vanlig?
Hvis jeg først skulle laget pakkekalender til barnet eller barna hadde jeg gjort det skikkelig. Men det er bare min mening da. (1.gangsgravid)
 
Jeg synes dette hørtes lite ut? Vet at mine venninner gir ca 2000 i hver kalender. Er dette mer enn vanlig?
Hvis jeg først skulle laget pakkekalender til barnet eller barna hadde jeg gjort det skikkelig. Men det er bare min mening da. (1.gangsgravid)
Det syns jeg hørtes mye ut :eek: men man gjør jo som man vil. Meningen med kalender er jo bare å ha litt glede mens man venter på julaften ikke få julegaver hver dag :confused:
 
Jeg bruker nok litt for mye, men.....
Jeg har en del aktiviteter, og det hadde vi jo gjort uansett. Og de får en del praktiske ting de trenger, og det måtte de fått uansett.
Men summen blir nok helt jævlig:rolleyes:
 
Min venninne gir ting de trenger. Strømebukser, sokker, truser, i blant små leker osv. Synes dette er en fin ting ☺️
 
Det varierer. Det året de fikk playmobil julekrybbe ble det litt mer. Den fikk de fordelt over ca halve kalenderen da.

Noen dager koster det se får minimalt, andre dager mer. Noen hundrelapper blir det, men slett ikke 2000 nei. Jeg har tre unger. Og det er ikke aktuelt med 6000 på kalender alrså
de skal få julegave ogdå. (og yngste skal ha bursdagsgave dagen etterpå...)
 
Har ikke satt noe budsjett, men skal holde meg under 1000 kr.
 
Minst mulig. I år skal eg ha mange ting vi skal uansett gjøre i førjulstiden. Tenker at det blir nok gaver til jul (og bursdag i januar) så et par hundre kroner maks.
 
Såpass mange rimlige fra ebay her til bare noen kroner pr dag at selv om jeg supplerer med noen som koster mer (sånne "magiske vaskekluter" finner jeg ikke på ebay uten hundre kroner i porto, så de kjøper jeg på apoteket når det nærmer seg og de trekker nok opp snittet)
 
Back
Topp