Amming med store bryster

Familiedrømmen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Er gravid med mitt første vidunder og har begynt å tenke på amming, da dette selvfølgelig er ønskelig. Jeg bruker 80g (naturlige).
Hvordan er det å amme med store bryster? De er jo ikke alltid der man håper på, haha!
Hvor kjøpte dere ammebher, og hvilken type valgte dere? For å føle meg vel ville jeg hatt en med litt støtte, men flere fraråder meg det.
 
Det går helt fint å amme :) Jeg har kjøpt amme-bh'er uten spiler på mammatrend.no. De gir fin støtte, men selvfølgelig ikke helt det samme som bh med spiler, så jeg har bestilt fra Change nå med spiler til litt finere bruk.
 
Det går helt fint å amme :) Jeg har kjøpt amme-bh'er uten spiler på mammatrend.no. De gir fin støtte, men selvfølgelig ikke helt det samme som bh med spiler, så jeg har bestilt fra Change nå med spiler til litt finere bruk.
Kjøper du de i bh-størrelser eller fungerer det med de som er i L/XL? Takk for tips :D
 
Jeg fikk det ikke til:-(
Masse melk,men småen ville ikke ha fra brystene og det syntes det var vanskelig å få lagt henne til uten å "kvele" henne med brystet.
Fikk bra med hjelp på helsestasjonen,men det ble for mye kav og styr for både meg og småen.
Jeg skal ta brystreduksjon. Disse store jurene er bare i veien:)
Håper du får det til. Ta i mot all hjelp,men viktigst av alt lytt til deg selv og gjør det som er best for deg og småen!
 
:):):happy::bookworm::grumpy::happy::happy:
Er gravid med mitt første vidunder og har begynt å tenke på amming, da dette selvfølgelig er ønskelig. Jeg bruker 80g (naturlige).
Hvordan er det å amme med store bryster? De er jo ikke alltid der man håper på, haha!
Hvor kjøpte dere ammebher, og hvilken type valgte dere? For å føle meg vel ville jeg hatt en med litt støtte, men flere fraråder meg det.


Jeg har til vanlig 65G, under selve graviditeten gikk jeg opp til 70I:confused: Har kjøpt meg 3 ammeBH'er til nå, en på Change i str 70j, samt to treningstopp lignende ammeBH'er på Jollyroom i str L. Alle disse fungerer godt, ville prøve før jeg kjøper flere. HM har også gode amme singletter, kjøpte også her i str L.
Føler at lillegutten min blir liggende under puppen noen ganger, men JM sier at de slipper visst de ikke får puste, så det skulle jeg ikke tenke på. Ammer fortiden kun liggende grunnet dag 5 etter keisersnitt, blir vel bedre når man kan sitte og amme:happy:
Lykke til!! :happy:
 
Er gravid med mitt første vidunder og har begynt å tenke på amming, da dette selvfølgelig er ønskelig. Jeg bruker 80g (naturlige).
Hvordan er det å amme med store bryster? De er jo ikke alltid der man håper på, haha!
Hvor kjøpte dere ammebher, og hvilken type valgte dere? For å føle meg vel ville jeg hatt en med litt støtte, men flere fraråder meg det.
Ingen problem her vertfall :)
Kjøpte noen crappy på KappAhl (altfor små, men fikk plass inni...). Denne gangen skal eg prøve å kjøpe noen bedre på nettet..
 
Kjøp en god ammepute, og sørg for å få skikkelig starthjelp! :)
Spiler bør du unngå, og jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å tenke på hvordan du ser ut i begynnelsen. ;)

Dette klarer du fint! :)
 
Kjøp en god ammepute, og sørg for å få skikkelig starthjelp! :)
Spiler bør du unngå, og jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å tenke på hvordan du ser ut i begynnelsen. ;)

Dette klarer du fint! :)
Takk for både støtte og tips! Utseende er minste problemet, kommer ikke til å begi meg ut på noen store turer midt på værste vinteren, men ålreit å ha noe etterhvert ;)
 
Er gravid med mitt første vidunder og har begynt å tenke på amming, da dette selvfølgelig er ønskelig. Jeg bruker 80g (naturlige).
Hvordan er det å amme med store bryster? De er jo ikke alltid der man håper på, haha!
Hvor kjøpte dere ammebher, og hvilken type valgte dere? For å føle meg vel ville jeg hatt en med litt støtte, men flere fraråder meg det.
Hva med amme-sportsbh?
 
Jeg hadde samme problemet! Vi fant ut på sykehuset at det eneste som fungerte uten at baby fikk pupp i hele ansiktet var å amme i tvillingstilling. Da bør du også ha en ammepute. Har prøvd ett par, og cozyfix er desidert best. Koster litt over 1000kr, men er så verdt det! :) lykke til
 
Back
Topp