Har dere noen minner fremme?

Milliun

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Har dere noen minner fremme hjemme? Jeg kjenner jeg har lyst til å henge opp et eller et annet slik at han på en måte er her hjemme med oss. Er redd for at folk på besøk vil syns det ubehagelig og få "tvunget" dette på seg..
 
Jeg har et bilde i ei hjerteramme i stua, så det ikke blir for mye her :) Oppe i andre etasje har jeg ei hylle med litt mer ting, som håndavtrykk i gips, album, bilde osv. <3
Det føltes rett for oss. Du må gjøre det som blir rett for dere, og ikke tenke på folk som kommer på besøk :)
 
Jeg hadde i starten etter at jeg hadde mistet et bilde som vi tok av "lillebror" innrammet og plassert på nattbordet mitt.. Jeg hadde det der i noen få dager, da mannen min sa til meg at han ikke ville ha det der, for han syns det ble for sårt:( Og når jeg tenkte på det så ble jeg mer lei meg av å se på det, så jeg tok det bort og laget en scrapåbook, der jeg har alle ul bilder og bilder av skatten vår <3 Jeg har rammet inn minnet vi fikk fra sykehuset med avtrykk av føtter og ben inne på rommet vårt <3 I tillegg har jeg en statue som står på nattbordet mitt:) Er litt godt og kunne si god natt til det når jeg legger meg
 
Vi har en liten bamse som gutta sover med om natten som lillebror hadde <3 så har vi også et lys på peisen med en englegutt og en liten blå bamse som fulgte med en av bukettene vi fikk :)
 
Har bilder på soverommet vårt, og alle babytingene står urørt på rommet hans. Ellers tenker jeg å få fram mer etterhvert, det er bare såpass ferskt at jeg ikke har rukket å kaste meg rundt å ordnet noe enda.
Ikke tenk på hvordan andre reagerer. Gjør det som er rett for deg. Dette er noe vi må leve med resten av livet. Babyene er en del av oss, de bor i hjertene våre <3
 
Vi har bilder over heile huset, og ett minnebord i den eine stua vår med alt ho fikk og brukte av klær, kosedyr og alle kort fra fødsel og begravelse. Det blir der så lenge ikkje lillebror river ned eller ødelegger noe.
 
Vi har kortet fra sykehuset fremme, det er avtrykk av hånd og føtter, med vekt og lengde. Ellers har jeg ennå planer om å skrive og lime inn ul-bilder og andre bilder i det som skulle bli babyboka hans.
 
Kortet fra sykehuset med vekt og lengde står i stua <3
 
Gjør som du selv ønsker, ikke tenk på andre. Det er du som har mista barnet ditt, ikke de som er på besøk.
Her har vi ingenting fremme. Tenkte å ramme inn hånd og fotavtrykkene, men da jeg skulle hente de på sykehuset hadde de rota dem bort. Men jeg har et smykke jeg fikk fra storebror hans første jul med hjerte og en liten figur, så jeg har nå en liten figur for lillebror også :)
 
Vi har hengt opp denne tegningen av jenta vår ❤ Jeg tegna den en uke etter at vi mista henne. Ønsket å vise henne frem til omverden.
9216f377a7f21acda3f772cafdba19a6
 
Nydelig tegning!
 
Back
Topp