Hvordan reagerte dine foreldre?

De ble veldig glade, men det visste jeg på forhånd at de kom til å bli, mamma har hintet om barnebarn i flere år :p Jeg er eldst, og blir nok en evighet til mine brødre får barn, han eldste av de har hvertfall INGEN ønsker om barn, og han yngste er bare 19, så jeg var eneste mulighet i nærmeste framtid :p Jeg er student da så økonomien er ikke den beste akkurat nå, men de har ikke vært negative til det heldigvis, er jo ikke for alltid :)

Første gangen var jeg 26, men mistet sent, nå er jeg 27 og venter første i desember :)
 
Var 18 år når jeg ble gravid. Foreldrene mine lo. Veldig mye. De erta. Jeg gråt. De trøsta og lo. :p Fint liksom.
 
De ble kjempeglade, var 33 når jeg ble grsvid :)
 
Var 23. Mamma ble veldig glad. Pappa sa noe som, ja fikk høre du er gravid. Er det noe du er glad for? For da skal jeg prøve å bli det og. ( Turte ikke si det selv, så fikk min bestemor til å gjøre det):p

Skal sies at pappa begynte å glede seg veldig. Og det er hos han og min stemor eldste er mest.

Med når 2 ble alle veldig glad. Og de sa de hadde håpet på at vi skulle ha en til lenge. Eldste er 4 :p
 
Pappa ble litt sur første gang, men det gikk raskt over. Ellers har de vært glade alle gangene.
 
Glade og overrasket
 
20år med første og alle ble veldig glade og nu er jeg med nr2 og e 23år og de ble veldig glad denne gangen å de hadde ventet litt håpet at vi sku få 2 tette :)
 
24 år, mamma og pappa ikke mennesker som flyr i taket av glede, så var mer å så morro, gratulerer :p men vi eier, er gift, har fast jobb og dette var planlagt så pappa da "dere gjorde alt riktig så da slipper jeg bekymre meg" :p
 
Var 29, pappa begynte å grine av glede, mamma satt der bare helt paff, tror ikke hun helt skjønte hva som foregikk. :D Og nå er de begge kjempe glade på våres vegne. Blir første barnebarnet deres.
 
Jeg var 16. Husker ikke så mye reaksjonen, spilte vel bli foran meg. Men snakket drit om meg og svangerskapet bak ryggen min (min mor).
Papason reaksjon vet jeg ikke, bodde ikke hjemme på tidspunktet.
Med nr 2 var pappas reaksjon at han ble glad ☺
 
De ble kjempeglad begge gangene :) var hhv 24 og 30.
Exsvigermor ble stresset da hun fikk vite det, mens svigerforeldrene mine nå ble kjempeglade de også
 
Var 24 :) Kom som et sjokk på alle at det gikk så fort å bli gravid, så de var nok en god blanding av lykkelige og overrasket :)
 
De ble kjempeglade :) jeg var 28 og han 29, vi hadde vært sammen i 1,5 år ca :)
 
Jeg var 29 år . Mamma ble sjokket for jeg har alltid sagt jeg ikke skulle ha barn. :p og jeg er eldst av 5 søsken og min søster og bror var veldig tidlig påan! Mamma ble bestemor første gang i en alder av 38 ! Men sjokket la seg fort og ble en kjempe glede :) fikk også den første gutten siden min bror for 20 år siden. Så var veldig kjekt med en prins i den ellers så rosa barnebarn flokken :woot: nå er vi jo prøver på nr 2 . Men tror ikke de blir overrasket denne gangen , siden vi nettopp giftet oss. Men jeg driver hardbarka å avslår alt av spørsmål om ny baby :p
 
De ble veldige glade. Var 22 år og hadde bodd med mannen min i 4 år.
 
Back
Topp