Skravletråd blå

Hvordan har det gått med dere på utfordringen idag? Jeg sto opp 0800 idag for å gå topptur, da jeg kom hjem 1130 lå alle fremdeles og sov hjemme :woot:
Har vært i to bursdager så har ryki på snop, men ble litt mosjon i tillegg nå ikveld på kveldstur med mannen :) Håper alle er friske og raske og har fått sanka inn noen poeng idag, jeg synes det er mye lettere å føre inn hver dag enn å samle opp til slutten av uka, da blir en mer bevisst utover uka også :)
Hei :)
Minner om at 1 time Mosjon er 30 poeng!
..om jeg ikke tok helt feil i lesingen min her?
 
Det har gått bra med meg. Fått til 40 min med mosjon og 20 min styrke, i tillegg til vanndrikking og 0 snop. Fornøyd :)
 
Her har det vore jobb og så legevakt med eldste. Har kun poeng på snop og mosjon i dag, men skal prøve å få inn litt trening i morgon. To liter vatn har eg ikkje sjanse til å klare, men klarar kanskje ein liter i dag:)
Uff da :/ legevakt? Håper det går bra med eldste :)
 
Her har det vore jobb og så legevakt med eldste. Har kun poeng på snop og mosjon i dag, men skal prøve å få inn litt trening i morgon. To liter vatn har eg ikkje sjanse til å klare, men klarar kanskje ein liter i dag:)
Uff da, håper det går bra etter legevaktbesøk? Synes du har vært flink jeg :)
 
Uff da, håper det går bra etter legevaktbesøk? Synes du har vært flink jeg :)
Takk:) Det gjekk veldig fint på legevakten, tidenes kjappeste besøk, trur me var der i 15 min til sammen:) Han fekk astmamedisin fordi han hostar og peser voldsomt, så no er me heime og kosar oss, nokon med snop, andre med zero yoghurt :D
 
Hvordan har det gått for folk de første to dagene? Er det lett å holde seg unna snop? :D
 
For min del kjem det aldri til å bli lett å holde seg unna snop, men det går:D
Haha nei lett blir det aldri :p glad jeg har Pepsi maxen min jeg altså :D
 
Hei:) jeg har glemt å føre inn mine poeng, men skal se om jeg får gjort det i kveld:) her har det vært null snop, masse vann og litt trening. I dag skal jeg på tur i regnet for å samle poeng. :)
 
Her har det gått dårlig med utfordring, gitt. Har hatt syk baby til idag, så da blir det mye tid hjemme med fangban og kos.
Hun har nå blitt bedre, så satser på litt utetid i morgen.
Tenkte å rocke litt i kveld. Vil dere si det er trening eller mosjon? Jeg rocker i minst 30min.
 
Hei:) jeg har glemt å føre inn mine poeng, men skal se om jeg får gjort det i kveld:) her har det vært null snop, masse vann og litt trening. I dag skal jeg på tur i regnet for å samle poeng. :)
God tur :)
 
Her har det gått dårlig med utfordring, gitt. Har hatt syk baby til idag, så da blir det mye tid hjemme med fangban og kos.
Hun har nå blitt bedre, så satser på litt utetid i morgen.
Tenkte å rocke litt i kveld. Vil dere si det er trening eller mosjon? Jeg rocker i minst 30min.
Jeg vil si det er trening :) det er tungt å rocke!
 
Endelig fått rotet meg til å fylle inn, ikke så verst hittil ser jeg :)
Jeg har ingen problem med aktivitet, derimot må jeg forsøke kontrollere inntaket :)
 
Jeg gikk 2 mil tur idag, gikk oss bort i skogen så ble litt lenger enn vi håpet, men har tatt igjen for den dårlige gårsdagen :D
Ja det får'n si! Bra innsats :) *klappe* godt dere gikk på dagen da, vi gikk oss bort i skogen en kveld sommeren for 2 år siden. Fikk litt panikk når det begynte å skumre :D
 
I dag byrjar eg på lavkarbo, men ikkje 100% da eg ikkje ønsker så mykje feit. Så, 100% null karb og mindre feitt. Eigentleg blir vel det low carb low fat.
Håpar det vil hjelpe meg!
 
Back
Topp