Favorittleker

Juli15/juni18

Flørter med forumet
Hei hei
Av og til er det vel ikke bare bare å finne på noe med de små ;-) hva er aktuelle favorittleker og dagsplanen liksom? :) trenger litt inspirasjon
 
Nå er han i barnehage heldigvis. Det skal jo litt mer til å aktivisere de nå, og det er så stas med andre barn.

Her har han ikke begynt å gå uten støtte, så gåbiler og leker som lager lyd er poppis :) Ellers er det kjekt med en lesestund, leke i sandkassa og andre ting på lekeplassen. Av småleker er det putteleker og stableleker som er kjekkest. Det er også kjekt å tulle og tøyse med mamma, sitte på ryggen og fly :p
 
Så deilig eg gleder meg når jenta mi begynne i desember, he he :) desverre har vi ikke så mangen andere barn rundt oss som hun kan leke mye med. Hvor mye leking blir d sammen hver dag og hvor mye klare de små hos dere å leke aleine? Føler litt sånn at jeg må være med henne heile tida fordi hun elsker nå å klatre (sofa, stoler osv) så da må man jo være "på" heile tida
 
Hei hei
Av og til er det vel ikke bare bare å finne på noe med de små ;-) hva er aktuelle favorittleker og dagsplanen liksom? :) trenger litt inspirasjon
Har du prøvd duplo? Det er hvertfall blitt popis her i hus :)
 
Her byttes det litt på, men duplo, puttekasse, brioklovn og gåbilen er vel det som blir mest brukt.
Også elsker hun å tulle med hunden :p

Merket at det var vanskelig å aktivere henne før hun begynte i bhg da, så hun hadde nok ikke vondt av å komme seg ut med noen andre også
 
Hvis du drar på lekeplassen, kanskje det er noen barn der hun kan leke litt med? Eventuelt en åpen barnehage der dere kan være noen timer? Jeg har god erfaring med åpen barnehage :)
 
Hvis du drar på lekeplassen, kanskje det er noen barn der hun kan leke litt med? Eventuelt en åpen barnehage der dere kan være noen timer? Jeg har god erfaring med åpen barnehage :)
Lekeplassen her er den som er i bhg og den kan bare brukes etter bhg eller helgene. Åpen bhg er akkurat i den tida jenta mi kvile :-(
 
Back
Topp