De voksende magene<3

Jeg føler at magen min vokser kjempe sakte og er veldig liten. Legger ved ett bilde fra igår, hvor jeg er 22 + 6. Har sett mange mager på nettet i det siste og føler jeg er unormalt liten, eller er jeg kanskje bare utålmodig? :)1932317_10152256110915449_215653561_n.jpg
 
Jeg føler at magen min vokser kjempe sakte og er veldig liten. Legger ved ett bilde fra igår, hvor jeg er 22 + 6. Har sett mange mager på nettet i det siste og føler jeg er unormalt liten, eller er jeg kanskje bare utålmodig? :)Vis vedlegget 52054

Om SF-målet er innafor normalen, så er det nok ikke noe å være redd for ;) fin mage synes jeg :) er du høy? Har ei venninne som er 8 mndr nå, og har nesten samme str på magen som meg på 6 mndr. Hun bare har lang rygg og bærer babyen mer inni seg liksom. Vær glad så lenge det varer, du sparer jo ryggen så lenge tyngdepunktet ikke blir flytta så mye på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Om SF-målet er innafor normalen, så er det nok ikke noe å være redd for ;) fin mage synes jeg :) er du høy? Har ei venninne som er 8 mndr nå, og har nesten samme str på magen som meg på 6 mndr. Hun bare har lang rygg og bærer babyen mer inni seg liksom. Vær glad så lenge det varer, du sparer jo ryggen så lenge tyngdepunktet ikke blir flytta så mye på :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Ja, jeg er 184 cm, og når jeg tenkte meg om så nevnte legen at jeg mest sannsynlig kun kom til å legge på meg på magen, og at den ikke kom til å bli så stor. Har kun lagt på meg 4.5 kg også, og er idag 23 + 1. Skal til jordmor for første gang 14.Mars, så får vel samle de få, små bekymringene jeg har og ta de opp hos henne.
Takk forresten, for både beroliggende ord og komplimentet :)
 
Tror att ni reagerade en aning för mye.... menade seriöst att "kan de verkligen synas så tidigt" ? Inget illa menat !:talk017
 
Så mange fine mager i ulike faser. Fasinerende å se tilbake på sin graviditet, og andres.
Bildet er tatt i Uke 32+5.

Nå er det ikke lenge igjen, og gleden er veldig stor, til den lille beibisen vår kommer til verden.
:Heartbigred

M_02 - versjon 5.jpg
 
Back
Topp