Minime* dagbok ;)

Junemor

Venter nytt mirakel <3
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Er ei jente på 29 år som bor sammen med verdens beste mann :) vi er forlovet og har Ingrid som blir 4 år i januar:)

Er i dag 5 uker påvei og har mye murringer og kvalme på morran. Extremt trøtt så det å stå opp om morran er veeldig vansklig..
Har allerede bedt om tilrettelegging på jobben ang tunge brukere og kinkige arbeidsstillinger. Og det lot seg ordne så slipper jeg det indre stresset.

Legetime torsdag hvor j ska ta blodprøver, henvisning til ul , og legeerklæring te jobben. Blir godt å komme inn i systemet.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Fytti.. i dag er det mye murringer. Men det er ko ett godt tegn;) slappings på sofa nå som oppladning til kveldsvakt :) i morra blir det lege :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
5+1 <3
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1368617293861.jpg
    1368617293861.jpg
    41,7 KB · Visninger: 64
Legetimen i dag gikk bra :) fikk tatt bl.prøver og fått legeerklæring. Fikk nr te Jm som j ringer i løpet a neste uke :) inn i uke 9 på første kontroll :)
 
6+3 ♡
 

Vedlegg

  • 1369424921303.jpg
    1369424921303.jpg
    38,5 KB · Visninger: 46
Jm time 4.juni:)
 
Sykmeldt i 14 dager etter mye spying og konstant dagkvalme. Slik form egner seg ikke i bolig med psyk.utvk. samt ska j ta meg av en treåring alene intil 21 juni.
 
Er nok best å vera sjukemeldt då ja så du har litt energi igjen til 3-åringen din og! Håpar du slepp å vera kvalm så alt for lenge til!
 
Er nok best å vera sjukemeldt då ja så du har litt energi igjen til 3-åringen din og! Håpar du slepp å vera kvalm så alt for lenge til!

Takk :) ja og slipper unna denna vannvittige dårlige samvittigheten ovenfor 3 åringen.
 
En bra dag i dag ...enda... en snartur innom jobben også hjem te soffan før j henter mini i bhg :)
 
8 uker i dag og første kontroll hos jordmor :)
 
Jm time unna gjort :) fikk snakka om mye og tatt akupunktur mot kvalme :) kjempe deilig ;) tilbake mandag for mer nåler :)
 
Ny aku.punktur time hos jm unnagjort :) merker kvalmen letter ganske kjapt :) så fikk jeg høre ♡ lyden i ca 5 sek før den forsvant igjen ;) en nydelig lyd :)
 
Jeg ble borte, men er nå tilbake. Jeg er nå 37+2 så ser at tickern min stemmer ikke helt. Alt er bare fryd og gammen helt til i dag... for dag har jeg følt meg veldig rar, sliten, mye kynnere, litt blod på papiret og ja..
Håper på en bedre dag i morra :)
 
Back
Topp