Smerter og litt skremt.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Jeg tror det er vokse smerter og bekkenvondt, men blir bekymra fordet :p har vondt nederst i magen og lysken. Føles mer som sånn typiske Voksesmerter enn mens smerter. Har også fryktelig vondt i 2 punkter i korsryggen. Iler litt nedover det ene benet mitt. Har gått en del i dag og stått på hardt underlag. Så prøver å trøste meg med at det er derfor. Blør ingenting osv. Hatt en del voksesmerter på kvelden de siste dagene. Men i kveld har det vært så vondt at jeg ble uggen og jeg får fortsatt ikke sove... er 10+4 i dag.

Noen flere som kjenner seg igjen?
 
Ja, kjenner meg igjen :) og tror det er helt normalt. Jeg tror selv det er sånne ligament smerter eller hva det nå heter :p
 
Høres kjent ut. Jeg merker også at jeg blir litt smånervøs når jeg får vondt i mageområdet. Redd det skal være noe galt. Men livmoren skal jo vokse, og det kjennes jo.

Men bekkenet ville jeg ha fått noen til å se på. Det blir ikke bedre av seg selv:-/
 
Jeg har også kjent litt voksesmerter i livmoren som sprer seg til lysken. Tar det som positivt siden det betyr at knøttet vokser :D

Men har også slitt med korsryggen, vondt i smilehullene med tidvis stråling nedover i foten. Startet i slutten av april og har vært sykemeldt siden, denne uken prøver jeg med 50%.
Jeg sitter/står hele dagen på jobb, og det er det vondeste.

Legen mente det var akutt ryggvondt, helt normalt. Han gav meg Paracet og beskjed om å gå i skogen.
Selv synes jeg det er rart at dette skjer første gang nå i svangerskapet, er litt redd det kan være tegn på bekkenløsning. Tenker å spørre mer om det når vi skal på 1. svangerskapskontroll på mandag.
 
Hadde bekkenløsning fra uke 8 sist. Så lurer på om det er bekkenet som er i gang :( sovner kl 03. Litt smerter nå også. Men ikke like ille som i natt. Skal til legen 10 juni. Så får bare følge med så lenge :) men godt å se jeg ikke er alene!
 
Ligamentsmerter og isjassmerter høres dette ut som. Begge deler ufarlig :)
 
Ja jeg tok på meg bekkenbelte og gikk 30 min med hundene i stad :) var godt selvom vondt. Slitt med korsryggen før. Men etter å ha vært godt trent de siste 2 åra, så har plagene vært borte. Så litt nytt igjen dette her :p
 
Er, eller var plaget med ryggen/venstrehofta før. Nå har jeg de samme smertene som du beskriver, men det et vondt på en annen måte enn når jeg bar plaget med ryggen. Så jeg konkluderer med bekkensmerter. De kan stråle ned i føttene også.
 
Back
Topp