Skravletråd

rosedama

Gift med forumet
En post for å snakke om alt å ingenting.
 
Lei av snø, kaldt vær osv. Vil det ska bli varmere ute å man kan ha på lettere klær å ikke minst snakke høyt om at det er store nyheter på gang [emoji2]
 
Åh ja, gleder meg til vår! Nå er det ikke så kaldt her da, men liker det litt varmere :p
 
Gleder meg til våren! Er 12 uker i slutten av april. Håper det går fort. Jeg skal besøke svigers i Australia når jeg er 6 uker, så tenkte de skal bli de første til å få vite det <3
 
Gleder meg til våren! Er 12 uker i slutten av april. Håper det går fort. Jeg skal besøke svigers i Australia når jeg er 6 uker, så tenkte de skal bli de første til å få vite det <3

Så spennende. Vil ikke te australia pga krypdyr æ. Men hadd de vært bort så hadd æ mer enn gjerne dratt dit. Ser så fint ut.
 
Gleder meg veeeeldig til april! Uka før bursdagen min er jeg 12 uker og gleder meg til å ta imot gjester i stram kjole (og forhåpentligvis en babybump) og bare "surprise" [emoji16] Fikk veldig tidlig mage forrige gang siden jeg er slank i utgangspunktet. Små gleder asså [emoji4][emoji4]
 
Så spennende. Vil ikke te australia pga krypdyr æ. Men hadd de vært bort så hadd æ mer enn gjerne dratt dit. Ser så fint ut.
Uff jeg liker ikke de heller. Men må liksom ned der når hans familie bor der. Jeg får heller tenke på hvor gøy det skal bli å se dem igjen :cat:
 
Uff jeg liker ikke de heller. Men må liksom ned der når hans familie bor der. Jeg får heller tenke på hvor gøy det skal bli å se dem igjen :cat:

Trur Australia e en av de flottere landene å besøk. Så trur det blir nok en bra tur.
Bare ta me masse insektsspray når du drar ut [emoji13]
 
Herlig å våkne gravid!! :Heartred Når kan man vente at babykulen på magen begynner å vise seg?
Har vært gravid før, men husker neimen ikke når den kom :p
 
Herlig å våkne gravid!! :Heartred Når kan man vente at babykulen på magen begynner å vise seg?
Har vært gravid før, men husker neimen ikke når den kom :p
Jeg kjente det veldig sent sist gang fordi jeg hadde morkaken fremme. Håper jeg kjenner tidligere denne gangen. En venninne av meg kjente noe i uke 14-15.
 
Herlig å våkne gravid!! :Heartred Når kan man vente at babykulen på magen begynner å vise seg?
Har vært gravid før, men husker neimen ikke når den kom :p

Riktignok 19år siden æ va gravid å æ va slank. Fikk mage veldig fort. Et par mnd på vei å mått bytt ut bukser. Men den holdt sæ i den str lenge å vokst på slutten igjen.
 
Herlig å våkne gravid!! :Heartred Når kan man vente at babykulen på magen begynner å vise seg?
Har vært gravid før, men husker neimen ikke når den kom :p
Første gang jeg var gravid fikk jeg mage rundt uke 12, så håper den kommer tidlig den gangen her også. Koselig med mage :Heartred Det sies jo at magen kommer tidligere hvis man har vært gravid før :)
 
Jeg fikk mage rundt uke 18 første gang :) Nå sist (som ikke ble et fullendt svangerskap) vokste jeg ut av buksene mine innen uke 8:hilarious: Så tipper magen kommer fort denne gangen!
 
Dette blir forhåpentligvis mitt 4. vellykkede svangerskap, magen vil garantert være på plass før uke 12 [emoji14]
 
Kanskje litt personlig spørsmål for noen, men - har dere samleie hele svangerskapet?

Jeg hadde det med førstemann, og det gikk helt fint! Sist gang hadde jeg så utrolig dårlig følelse, og vi hadde ikke sex en eneste gang på de 8 ukene jeg gikk gravid - det endte i SA. Nå er jeg egentlig livredd for å ha samleie eller gjøre noe annet (løfte, bade, trene osv. ) fordi jeg er så redd det skal gå galt igjen. Likevel bestemte jeg meg for at jeg ikke kan holde på sånn! Jeg kan ikke sette livet på vent og gå rundt å være redd. I et normalt svangerskap sier jo legen at det ikke er noe farlig med samleie, bading osv. Hva tenker dere? Kan vel ikke leve i sølibat i 12 uker heller....
 
Kanskje litt personlig spørsmål for noen, men - har dere samleie hele svangerskapet?

Jeg hadde det med førstemann, og det gikk helt fint! Sist gang hadde jeg så utrolig dårlig følelse, og vi hadde ikke sex en eneste gang på de 8 ukene jeg gikk gravid - det endte i SA. Nå er jeg egentlig livredd for å ha samleie eller gjøre noe annet (løfte, bade, trene osv. ) fordi jeg er så redd det skal gå galt igjen. Likevel bestemte jeg meg for at jeg ikke kan holde på sånn! Jeg kan ikke sette livet på vent og gå rundt å være redd. I et normalt svangerskap sier jo legen at det ikke er noe farlig med samleie, bading osv. Hva tenker dere? Kan vel ikke leve i sølibat i 12 uker heller....

Æ å e litt redd for å ha sex. Men kan ikke gå i over 7 uka til uten fordi æ da e over 12uka. Æ hadd sex sist å endt m å mist.
 
Æ å e litt redd for å ha sex. Men kan ikke gå i over 7 uka til uten fordi æ da e over 12uka. Æ hadd sex sist å endt m å mist.

Uff. Berg og dalbane dette her. Blir godt å komme seg fremover for hver dag! Vi prøvde oss i kveld. Og jeg er kjeempe nervøs for at jeg skal våkne av smerter eller blødninger i natt.
 
Back
Topp