Hvem er Novemberdamene?

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Fortell litt om det selv.
Er det ditt første barn? Hva jobber du med? Hvem er samboer/mannen/kjæresten din? Bir dere sammen? I hus/leilighet? Har dere dyr?
Bare skriv det du vil om deg selv :D
 
Fortell litt om det selv.
Er det ditt første barn? Hva jobber du med? Hvem er samboer/mannen/kjæresten din? Bir dere sammen? I hus/leilighet? Har dere dyr?
Bare skriv det du vil om deg selv :D
Jente på 30 år her :)
Venter mitt 4.barn, vårt tilsammen 5. (mine, dine, våre-familie)
Jobber som lærer på barneskolen, var ferdig utdannet for 2 år siden. Mannen min er snart 38, vi giftet oss i 2016. Vi bor sammen i en stor enebolig som stod ferdig for snart to år siden, vi har ingen dyr :)
 
27 år gammel fra Østlandet. Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss veldig :dummy: Har en samboer på 34 år. jeg skulle gjerne hatt maange dyr, men jeg får ikke lov! ikke en gullfisk engang :p
 
Last edited:
Jeg er 23 år, har samboer som er 25 og en katt på 3 år.
Vi venter vårt første barn og ingen av oss har noen fra før. Vi opplevde MA i høst, så denne gangen klarer jeg ikke å glede meg :/
Vi driver å flytter inn i en leilighet nå om dagen (vi leier).
Jeg er frisør, og tives godt med det :)
Hobbyen min er å strikke :D
 
Jeg er 29 år og kommer fra Ålesund-området.
Er gift med min bedre halvdel og vi har vært sammen i nesten 12 år [emoji173]️
Vi eier hus og har katt og fisk.
Venter barn nr 3.
Jeg er hjemmeværende.
 
Jeg er 25år, jeg har samboer og en liten gutt på 15mnd,
Vi kjøpte hus for 2år siden sammen, har to biler og en katt.
Jeg jobber på ett marine harvest settefiskanlegg og er på mitt 8. År på arbeidsplassen[emoji5]
 
Jeg er 25 (26 i mai), har samboer på 28 og sammen har vi to gutter på 2,5 og 8 måneder:)