Hvem er Novemberdamene?

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Fortell litt om det selv.
Er det ditt første barn? Hva jobber du med? Hvem er samboer/mannen/kjæresten din? Bir dere sammen? I hus/leilighet? Har dere dyr?
Bare skriv det du vil om deg selv :D
 
Fortell litt om det selv.
Er det ditt første barn? Hva jobber du med? Hvem er samboer/mannen/kjæresten din? Bir dere sammen? I hus/leilighet? Har dere dyr?
Bare skriv det du vil om deg selv :D
Jente på 30 år her :)
Venter mitt 4.barn, vårt tilsammen 5. (mine, dine, våre-familie)
Jobber som lærer på barneskolen, var ferdig utdannet for 2 år siden. Mannen min er snart 38, vi giftet oss i 2016. Vi bor sammen i en stor enebolig som stod ferdig for snart to år siden, vi har ingen dyr :)
 
27 år gammel fra Østlandet. Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss veldig :dummy: Har en samboer på 34 år. jeg skulle gjerne hatt maange dyr, men jeg får ikke lov! ikke en gullfisk engang :p
 
Last edited:
Jeg er 23 år, har samboer som er 25 og en katt på 3 år.
Vi venter vårt første barn og ingen av oss har noen fra før. Vi opplevde MA i høst, så denne gangen klarer jeg ikke å glede meg :/
Vi driver å flytter inn i en leilighet nå om dagen (vi leier).
Jeg er frisør, og tives godt med det :)
Hobbyen min er å strikke :D
 
Jeg er 29 år og kommer fra Ålesund-området.
Er gift med min bedre halvdel og vi har vært sammen i nesten 12 år [emoji173]️
Vi eier hus og har katt og fisk.
Venter barn nr 3.
Jeg er hjemmeværende.
 
Jeg er 25år, jeg har samboer og en liten gutt på 15mnd,
Vi kjøpte hus for 2år siden sammen, har to biler og en katt.
Jeg jobber på ett marine harvest settefiskanlegg og er på mitt 8. År på arbeidsplassen[emoji5]
 
Jeg er 25 (26 i mai), har samboer på 28 og sammen har vi to gutter på 2,5 og 8 måneder:)

Bor Oslo i leilighet som vi eier, og dette er vår tredje leiligheten på 3 år. Begge synes det er kjempe gøy å kjøpe nye objekter og pusse opp. Han er tømrer og jeg er utdannet interiør konsulent, men jobber som kjøkkenkonsulent :)
 
Fortell litt om det selv.
Er det ditt første barn? Hva jobber du med? Hvem er samboer/mannen/kjæresten din? Bir dere sammen? I hus/leilighet? Har dere dyr?
Bare skriv det du vil om deg selv :D

Følte at jeg ikke kunne snoke i denne tråden, uten å gi litt av meg selv jeg også ;)

Jeg er 33år, samboer, hus, et barn på 5år sammen. Vi bor på Østlandet.
Jeg har vært igjennom endel SAer, og har antitrombinmangel, og fikk/får derfor veldig tett oppfølging som gravid både med leger og ultralyder.


Han jobber med IT, og jeg jobber i helsevesenet/akuttmedisin. Ingen dyr -har ikke tid/ork :p Men et par hybelkaniner med jevne mellomrom.
 
Jeg er 28 år og gift. Har vært sammen med mannen min i elleve år. Gift i fire av de. Vi har en nydelig liten jente sammen på to år. Jeg er utdannet barnevernspedagog, men har de siste to årene vært hjemme med datteren min. Har valgt og ikke sende henne i barnehage, og har aldri angret en dag. Vi eier en leilighet, og har to katter.
 
Jeg er 38, og min samboer 30 år. Vi bor i en enebolig på Østlandet, som han fortsatt pusser opp, men de største prosjektene er ferdig nå :) Jeg jobber i det private næringsliv, han er håndverker.
Er gravid for første gang og nyter så langt hvert minutt. Han har heller ingen barn fra før, så dette er spennende for begge to.
Vi har ikke sagt noe til noen enda (bortsett fra min beste venninne selvfølgelig;).
Glad for å være her inne og ha andre utveksle gleder, råd, og erfaringer med.
 
Hei :)
Jeg er 32 år, gift, rekkehus,2 barn, hund. Skikkelig A4 familie [emoji23]

Både jeg og mannen jobber i olja, så det er interessante tider for oss. Heldigvis har vi begge jobb fremdeles [emoji18]
 
Jente på 27 år. Min "bedre":)p) halvdel , samboer og far til mitt barn, forhåpentligvis 2 dette året, er 43. Vi bor i lag i ei lita leilighet men håper å få kjøpt oss hus snart :) samboer har 2 jenter fra før som nu e 18 og 19 år. :) ingen kjæledyr men vi har lyst på katt etterhvert :) æ jobber i barnehage og han jobber som maskinfører/mekaniker/lastebilsjåfør [emoji14]
 
28, andre barnet, gift på 4 året, sammen i 7, leilighet, Østlandet, 1 katt vi jobber i helsesektoren begge to ✨
 
Jente 30 år (31 mot slutten av året)

Venter barn nr 3 (en liten attpåklatt, en på snart 9 og ei på snart 7 fra før)

Jobber som kontaktlærer på 2.trinn. Gift siden 2009 med mannen som er far til alle 3 [emoji3] oppusset enebolig med dobbelt garasje og katt
 
Jente på 24 år. Vi venter på vårt første barn (andre forsøk). Vi har vært sammen i 7 år. Vi kjøpte oss hus for et år siden og vi har en liten valp [emoji173]Jeg jobber som lærer på ungdomsskolen. Jeg var ferdig utdannet for 2 år siden.
 
30 år, første graviditet bor i Trondheim. Samboer er 31 og vi har bodd sammen i tre år vært sammen i 5[emoji127] Ingen husdyr[emoji85] Bor i leilighet. Begge to er offentlig ansatt [emoji71]
 
Jeg er 38 år, har samboer og hus. Her er det mine, dine og nå vårt barn. Dette blir vårt første (og sannsynligvis eneste) sammen og 4. til sammen :). 7 år siden forrige graviditet :).
 
Hei. Hyggelig å høre litt om hvem dere er her inne i novemberforumet. Selv er jeg 29 år gammel. Min samboer er 30 og vi har vært sammen i snart 13 år[emoji173] Vi har 2 jenter sammen på 4år og 2år og venter nå vårt tredje og siste barn [emoji177] Jeg er sykepleier og jobber for tiden i kommunehelsetjenesten. Vi bor i ei bygd i midt-telemark og trives på bygda [emoji4] Vi bor nå i vårt andre hus her og håper vi værende her. Det går for tiden utenom jobb og familie mye i oppussing og utbyggingsjobbing, håper vi er feri når tredjemann ventes [emoji28][emoji28]
 
Hei. Jeg er 30, mannen er 28. Vært sammen i 4 år, gift i 6 mnd. Dette blir vårt første barn [emoji7] Jeg jobber i helsesektoren, mens mannen jobber med support. Vi bor i et rekkehus på østlandet.
 
Last edited:
Hei :)
Jeg er 33 og samboeren er 32. Vi har vært sammen i 2 år nå i mai, bor i leilighet. Han jobber med bil, og jeg med kontor- og adm. Vi har en hund på 3 år, og venter vårt første barn sammen (andre forsøk) :)
 
Back
Topp